Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jahas, tänään taas on tullu tuotettua tosi "laadukasta" tekstiä.
Meen kahvinkeittuuseen.
Mä kans pistän pimpit suhisee.

Kyllä nyt harmittaa mut ei vituta onneks, joku idiootti ei tyytynyt pelkkiin torkseihin! Nää on tpi ruuvveja saatana! Ja varmaan ykkösiä kun en huomannu ekaa kertaa kattoessa että viis vitun sakaraa! Millä mä nyt ton avaan!
Kuusiokoloja availee torkseillakin mutta eihän noita viissakaravittupäitä avaa millään. En mene kauppaan. Pitäkööt tunkkinsa.
Nyt lähti viimenenkin lapsi reeneihin, äsken soittelin pojan luurista kylille, nyt oon täällä ilman luuria. Eli ihana hiljaisuus. :love:
 
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Mä kans pistän pimpit suhisee.

Kyllä nyt harmittaa mut ei vituta onneks, joku idiootti ei tyytynyt pelkkiin torkseihin! Nää on tpi ruuvveja saatana! Ja varmaan ykkösiä kun en huomannu ekaa kertaa kattoessa että viis vitun sakaraa! Millä mä nyt ton avaan!
Kuusiokoloja availee torkseillakin mutta eihän noita viissakaravittupäitä avaa millään. En mene kauppaan. Pitäkööt tunkkinsa.
Nyt lähti viimenenkin lapsi reeneihin, äsken soittelin pojan luurista kylille, nyt oon täällä ilman luuria. Eli ihana hiljaisuus. :love:
Mä takavarikoin tänään ilkeästi tuon kännykkäaddiktin teinin kännykän, ennenku se heräs.

-Ensin se laahusti keittiöön ja meni takas
-seuraavan kerran laahusti hymyillen keittiöön
-sit makas jumppapallon päällä ja heijasi itseään edes takas, mä lohdutin puheella
-sit se katteli joulukalenteria, rapsutti koiraa ja puhettakin alkoi tulla.
Aivot hyrähti käyntiin siis.

Tuolla se on tyytyväisenä. Annan kännykän illansuussa.
 
Meidän lounaskeskustelut:

Teini ivasi hymyillen kuopusta että tää asuu isona asuntovaunussa, ilman sitä autoa ja sähköä.
Kuopus virnuili takaisin että Teini on aikuisena sillan alla.

Toppuuttelin puheita, ja kysyin että sähköstä puheenollen, mikähän ois paras energiamuoto:aurinko, tuuli vai ydinvoima?

Kuopus mietti, että ydinvoima, mutta kaikki ydinjätteet vois ampua avaruuteen. Sanoin että hyvä idea.
Mietittiin sitten että eikös tää maapallo muuten aina laihdu, kun täältä louhitaan kivihiiltä ja porataan öljyä?

Kuopus hymyili: "Se olisi mahdotonta että Maapallo laihtuisi. Koska ethän säkään Äiti koskaan laihdu."


AUTS!
 
Mä takavarikoin tänään ilkeästi tuon kännykkäaddiktin teinin kännykän, ennenku se heräs.

-Ensin se laahusti keittiöön ja meni takas
-seuraavan kerran laahusti hymyillen keittiöön
-sit makas jumppapallon päällä ja heijasi itseään edes takas, mä lohdutin puheella
-sit se katteli joulukalenteria, rapsutti koiraa ja puhettakin alkoi tulla.
Aivot hyrähti käyntiin siis.

Tuolla se on tyytyväisenä. Annan kännykän illansuussa.
Yrititkös hienovaraisesti vihjalilla, että multakin vois takavarikoida luurin.:D
Tosipuheissa, -on erinomaista että teet noin. Varmaan valtaosa vanhemmista ei välitä tai uskalla toimia, vaikka todellinen tarve olisikin.

Hyvä Echo!!!! Kymmenen pistettä ja omalla valinnalla pulla tai pala suklaatia.:D<3
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
Yrititkös hienovaraisesti vihjalilla, että multakin vois takavarikoida luurin.:D
Tosipuheissa, -on erinomaista että teet noin. Varmaan valtaosa vanhemmista ei välitä tai uskalla toimia, vaikka todellinen tarve olisikin.

Hyvä Echo!!!! Kymmenen pistettä ja omalla valinnalla pulla tai pala suklaatia.:D<3
En vihjannut, koska en epäile sua kännyaddiktiksi, olet sen verran kiireinen nainen. :)

Tuossa teinin jutussa oli vaan 1 virhe, tai kehityskohta: teinin pitäis luovuttaa kännykkä vapaaehtoisesti. Eikä siten että varastan sen.
Semmoiseen luottamukseen ei olla vielä ylletty.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on tärkeä kysymys. Onko tämä erään kuvataiteilijan remppaama ja sisustama kämppä
a) hyvällä maulla sisustettu ja ihanan persoonallinen ja värikäs, kaunis, ahh haluaisin samanlaisen
b) "on the edge" sen suuntaan, että on sekava, mauton, rähjäinen, ja sisustajana joku hamppua poltteleva takkutukka-muija

Joka ei valitse samaa vaihtoehtoa kuin mä, niin en enää morjensta sitä palstalla :sneaky:


Tuollaisesta saisi jokseenkin toimivan, jos remppaajana olisi joku toiminnallisuutta arvostava ja perinnerakentamista ymmärtävä mies. Tuollaisenaan ei oikein innosta, mutta onhan noissa tullut vierailtua. Saisin järjestettyä Echolle oikean kauhukavalkadin pyytämällä häntä mukaani kierrokselle tuttujen vihernaisten asumuksiin.... :cool:
 
Tuollaisesta saisi jokseenkin toimivan, jos remppaajana olisi joku toiminnallisuutta arvostava ja perinnerakentamista ymmärtävä mies. Tuollaisenaan ei oikein innosta, mutta onhan noissa tullut vierailtua. Saisin järjestettyä Echolle oikean kauhukavalkadin pyytämällä häntä mukaani kierrokselle tuttujen vihernaisten asumuksiin.... :cool:
Jep. Tuo taiteilija ei ole perinnerakentamista nähnytkään. Siis silloin kun se remppa tehdään huolella ja kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Koska oon masokisti?

Itseasiassa sain tän lahjaksi Karvikselta.

Edellisestä Sampasta maksoin itse paltiarallaa saman verran ku tästä roskasta, mutta se toimii! En vain tiiä mihin oon sen laittanu, olisin ottanut käyttöön.
Olen hieman hämmästellyt tuota iPhonevihaa palstalla. Tunnustaudun omenamieheksi, ja lapsistakin 2 on heittänyt Samsunginsa romukoppaan ja vaihtanut omenaleiriin. IPhonen ja IPadin yhteistyö on sujuvaa. Puhelimissa en siis olekaan lääpälläni aasialaisiin.
 
Jep. Tuo taiteilija ei ole perinnerakentamista nähnytkään. Siis silloin kun se remppa tehdään huolella ja kunnolla.
Se on juuri se hohto tuossa. Koska tuo ei kuvissa ainakaan näytä liian väkisin väkerrellyltä ja asetetulta.
Boheemia ja kierrätettyä vanhaa.
Veikkaan, että on kuvattu ne parhaimmat paikat oikeissa valoissa, siksi niin satuimainen. Jos katsoo sitten esim. koko huonetta niin tunnelma voi olla jopa eri.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Se on juuri se hohto tuossa. Koska tuo ei kuvissa ainakaan näytä liian väkisin väkerrellyltä ja asetetulta.
Boheemia ja kierrätettyä vanhaa.
Veikkaan, että on kuvattu ne parhaimmat paikat oikeissa valoissa, siksi niin satuimainen. Jos katsoo sitten esim. koko huonetta niin tunnelma voi olla jopa eri.
Ja sit ku laittaa valot päälle niin näyttää jonkun kieroutuneen seksi-Seijan luolalta...
 
Olen hieman hämmästellyt tuota iPhonevihaa palstalla. Tunnustaudun omenamieheksi, ja lapsistakin 2 on heittänyt Samsunginsa romukoppaan ja vaihtanut omenaleiriin. IPhonen ja IPadin yhteistyö on sujuvaa. Puhelimissa en siis olekaan lääpälläni aasialaisiin.
No mä oon tottunut sampan noteen ja siinä on toiminnallisuus vähän joka aspektista parempi kuin aipponissa.

Kyllä mä taidan nyt vaan nöyrtyä ja käyn hakemassa itselleni uusimman noten. Kun saan tuon aipponin korjattua niin annan sen tytölle jos kelpuuttaa, hänellä itsellään ei ole ehkä ihan noin hyvä malli. Lapset on kyllä henkeen ja vereen aipponikansaa.
 
Mä takavarikoin tänään ilkeästi tuon kännykkäaddiktin teinin kännykän, ennenku se heräs.

-Ensin se laahusti keittiöön ja meni takas
-seuraavan kerran laahusti hymyillen keittiöön
-sit makas jumppapallon päällä ja heijasi itseään edes takas, mä lohdutin puheella
-sit se katteli joulukalenteria, rapsutti koiraa ja puhettakin alkoi tulla.
Aivot hyrähti käyntiin siis.

Tuolla se on tyytyväisenä. Annan kännykän illansuussa.
Meillä ei aikoinaan ollut juurikaan harmia kännyköiden liiallisesta tuijottelusta. Ensinkin, kännykät olivat siihen aikaan vasta tulossa ja toiseksi, meillä oli tasan yksi luuri, siis kiinteän lisäksi.
Se oli joku melko isokokonen Nokia, jota mukulat sen kömpelyyden vuoksi nimittivät norsukivääriksi.
Sitä paitsi olimme siihen aikaan, ja vieläkin, sellaisessa katvealueessa, että vain parissa kohtaa sai edes jotenkin kännykän toimimaan. Lähes tyyliin, että toinen kohta löytyi, ku työnsi päänsä vessanpönttöön ja toinen katon harjalta. Valitettavasti tämä ylin kohta sijaitsi nuoremman tytön huoneessa, joten aina, kun kollit soittelivat esikoiselle, joutui nuorempi lähtemään evakkoon vielä liukkaammin kuin karjalaiset aikoinaan. Toisaalta oli kyllä hellppa ymmärtää esikoisenkin motiivit, eihän ole kovinkaan romanttista lirkutella pää vessanpöntössä.
Tämä vahinkoa kärsinyt osapuoli ei kuitenkaan moisia selityksiä hyväksynyt, vaan uhkaili aina, että varrokkaas, kun mää kirjoitan aikanaan muistelmani. Johon esikoinen silpas, että niitten nimeks varmaan tulee Lapsuuteni puhelinkopissa. Johon toinen vastas, että ei kun sen ulkopualella.
Että tämmöstä.
 
Nyt on tärkeä kysymys. Onko tämä erään kuvataiteilijan remppaama ja sisustama kämppä
a) hyvällä maulla sisustettu ja ihanan persoonallinen ja värikäs, kaunis, ahh haluaisin samanlaisen
b) "on the edge" sen suuntaan, että on sekava, mauton, rähjäinen, ja sisustajana joku hamppua poltteleva takkutukka-muija

Joka ei valitse samaa vaihtoehtoa kuin mä, niin en enää morjensta sitä palstalla :sneaky:


Huone, missä on puulattia ja keinutuoli ja sinertäbät seinät on kiva. Muissa on liikaa mulle. Siis rojua ja koristetta. Talo itsessään on hieno.
 

Yhteistyössä