Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyä nää aipponit on syvältä! Tietokoneella nyt vanhanaikasesti jouvvun näpyttämään. Luurissa on yhteydet mykkänä.

Ei näitä saa ees auki ellei oo pientä torksia. No tietenkin se on naapurin pekalla lainassa ni odottelen, että torks saapuu niin pääsen avaamaan tän roskan. Mikä vika on ristipäässä! Kaikkihan sitä käyttää paitti tietenkin, ullatuuus: aipponi!
Luultavasti antennin töpseli irti.
Tässähän on oikeen huikeet 4 antennia, wau, eikä siltikään yhteys normisti vörki kuten android.

Ei pitäs olla niin nuuka, ettei osta uutta adroidia, mut hitto kun maksaa luurista 1500 neuroa niin luulis sen ny kestävän tai edes toimivan! Prkl! Ja swappiessa tää roska on vieläkin törkykallis! En kyllä voi ymmärtää miks paskasta pitää maksaa näin paljon!
Miks sä maksat kännykästä 1500 euroa? Mun 300 euron Samsunki toimii ku unelma. :unsure:
 
Miks sä maksat kännykästä 1500 euroa? Mun 300 euron Samsunki toimii ku unelma.
Koska oon masokisti?

Itseasiassa sain tän lahjaksi Karvikselta.

Edellisestä Sampasta maksoin itse paltiarallaa saman verran ku tästä roskasta, mutta se toimii! En vain tiiä mihin oon sen laittanu, olisin ottanut käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
grrr tän paikan moderointi saa ajattelemaan, että yp voisi haistella pyllyäni (kauniisti sanottuna)..tänään tuntuu taas jäävän puolet teksteistä jumiin..
Ihan suosioilla voi ensin työntää sen viivan läpi ja sitten vasta tekstin. Mulla jää kaikki haaviin kans. Jopa omat viestit itse aloittamiin ketjuihin. Enkä edes lainaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nonii, pekka kävi. Aika nopeasti jatkoi matkaa ja katsoessani settiä ymmärrän miksi.
Kolmasosa päistä puuttuu ja itse väänninosa.
Ei muutaku korjailemmaan!<3 intopinkeenä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä