Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pohja niinku aina juudtokakkuun. Eli murskattuja digestivekeksejä ja voita.

Täytteeseen kinuskinmakuista tuorejuustoa ja äkkiäkös hilloat päärynäkuutioita voissa ja sokrrissa pannulla ja jäähdyttyä lisäät tuorejuustotäytteeseen. Siihenkin kannattaa etsiä resepti juustokakuista.


Ja nyt mun tekee mieli myös!
Hyviä vinkkejä, mutta mä haluun kolmikerroksisen kakun.:)
Pohja pehmeää suklaakakkua, sit kerros päärynää+tuorejuustoa ja toinen kerros tuorejuustoa ja kinuskia. :p
Ja sen päärynäosion on oltava raikasta, kinuskista tulee äkkiä liian makea kakku.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Nyt on tärkeä kysymys. Onko tämä erään kuvataiteilijan remppaama ja sisustama kämppä
a) hyvällä maulla sisustettu ja ihanan persoonallinen ja värikäs, kaunis, ahh haluaisin samanlaisen
b) "on the edge" sen suuntaan, että on sekava, mauton, rähjäinen, ja sisustajana joku hamppua poltteleva takkutukka-muija

Joka ei valitse samaa vaihtoehtoa kuin mä, niin en enää morjensta sitä palstalla :sneaky:


 
Viimeksi muokattu:
Nyt on tärkeä kysymys. Onko tämä erään kuvataiteilijan remppaama ja sisustama kämppä
a) hyvällä maulla sisustettu ja ihanan persoonallinen ja värikäs, kaunis, ahh haluaisin samanlaisen
b) "on the edge" sen suuntaan, että on sekava, mauton, rähjäinen, ja sisustajana joku hamppua poltteleva takkutukka-muija

Joka ei valitse samaa vaihtoehtoa kuin mä, niin en enää morjensta sitä palstalla


a
Siis aaapuuuuvaaaaa mitenihanajahaluanhetimuuttaatuollaseenboheemiinfantasiamaailmaaaaaaan!!!!
Tonne saa vaikka miten kauniin joulumaailmankin laitettua...heti mulle tollanen piilopaikka🥰🥰🥰🥰🥰
 
  • Rakkaus
  • Vau!
Reactions: Lispetti ja Echo
Täälläpäin siis on 2-3 tuon kuvataiteilijan kodin näköistä kotia.
Yhteistä näille naisille on rahapula. Toisella hiukset on kiharassa oleva takkukasa ja tupakka huulessa, toinen on räjähtelevä, kulahtanut fitness-tyylinen-typy.

Tyylikästä SAA kirpparitavaroillakin, meillä on kotona perittyä 100-v. piironkia tms, mutta iso osa tyylikkyyttä tulee valitettavasti rahalla. (Syy miksei meillä ole remppaa ollu aikoihin)

Siis....SIISTEYS, kunnolla ja huolella remontointi, selkeys. Sitä haen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyä nää aipponit on syvältä! Tietokoneella nyt vanhanaikasesti jouvvun näpyttämään. Luurissa on yhteydet mykkänä.

Ei näitä saa ees auki ellei oo pientä torksia. No tietenkin se on naapurin pekalla lainassa ni odottelen, että torks saapuu niin pääsen avaamaan tän roskan. Mikä vika on ristipäässä! Kaikkihan sitä käyttää paitti tietenkin, ullatuuus: aipponi!
Luultavasti antennin töpseli irti.
Tässähän on oikeen huikeet 4 antennia, wau, eikä siltikään yhteys normisti vörki kuten android.

Ei pitäs olla niin nuuka, ettei osta uutta adroidia, mut hitto kun maksaa luurista 1500 neuroa niin luulis sen ny kestävän tai edes toimivan! Prkl! Ja swappiessa tää roska on vieläkin törkykallis! En kyllä voi ymmärtää miks paskasta pitää maksaa näin paljon!
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: ruuttis ja Elena777
Nyt on tärkeä kysymys. Onko tämä erään kuvataiteilijan remppaama ja sisustama kämppä
a) hyvällä maulla sisustettu ja ihanan persoonallinen ja värikäs, kaunis, ahh haluaisin samanlaisen
b) "on the edge" sen suuntaan, että on sekava, mauton, rähjäinen, ja sisustajana joku hamppua poltteleva takkutukka-muija

Joka ei valitse samaa vaihtoehtoa kuin mä, niin en enää morjensta sitä palstalla


Ihanan maanläheinen! Erittäin tunnelmallista.:love:
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä