hyvä romanttinen sarja Nettflixsissä-"good witch" suosittelen.
Katsoin sen tänä vuonna.hyvä romanttinen sarja Nettflixsissä-"good witch" suosittelen.
minäkin meinasin vaan vilkaista.Mutta pakkohan tuota on pitänyt vahdata jo monta jaksoa.Taitaa neljäs kausi olla menossa,ja vielä yksi kausi on katsomati.Katsoin sen tänä vuonna.
Ei näy edes veikkauksen kautta?Ei muuten näy peli. Ei sit mitään kautta kirjautamatta tai maksamatta.
Toisaalta. Eihän se ole jalkapalloa. Ihan sama.
meillä näkyy,Suomi-Kanada MTV3:ta onko se se,vai joku muuEi näy edes veikkauksen kautta?
Eikö teil näy mtv3Ei muuten näy peli. Ei sit mitään kautta kirjautamatta tai maksamatta.
Toisaalta. Eihän se ole jalkapalloa. Ihan sama.
Ja se on rento. Siinä ei ikinä tapahdu mitään, mut aina kauheesti tohinaa päällähyvä romanttinen sarja Nettflixsissä-"good witch" suosittelen.
Voi kokeilla myös noita Suomi-ulkomaa FB ryhmiä. Niissä aina joku srtiimaa. En tosin tiedä, tarviiko kutsun etukäteenKokeillaan veikkausta
samaa itsekin tuumasin että miksei näy?Mutta kumpikos se oli jolla ei ollu televisioota Roosaruusa vai Kais?niin että jos puhelimella.tabletilla kattoo niin voi olla ettei tavalliset kanavat sitten näy.Vaikka kyllähän niiden pitäisi kuitenkin näkyä?Eikö teil näy mtv3
joo.Koivisto pelaa heikosti...
Kyl mulla on televisio tai no 2.samaa itsekin tuumasin että miksei näy?Mutta kumpikos se oli jolla ei ollu televisioota Roosaruusa vai Kais?niin että jos puhelimella.tabletilla kattoo niin voi olla ettei tavalliset kanavat sitten näy.Vaikka kyllähän niiden pitäisi kuitenkin näkyä?
ai?jaaha.Nyt vasta raksutti että taitaa tuolla Kaissilla ollakkin Telkkarisamaa itsekin tuumasin että miksei näy?Mutta kumpikos se oli jolla ei ollu televisioota Roosaruusa vai Kais?niin että jos puhelimella.tabletilla kattoo niin voi olla ettei tavalliset kanavat sitten näy.Vaikka kyllähän niiden pitäisi kuitenkin näkyä?
Jep,joskus mä oon nopeehah.kerkesit vastaamaankin jo ennen mua.
näinpäJep,joskus mä oon nopee
PMtv3:lla
Uamulla en voinut päättää minkä maan kansalainen olen, mutta nyt, kun tuo peli loppui ja tulos tiedetään niin on helpompi päättää.Kanada voitti hyvä peli kuitenkin.
Algoma.Onkos tuo kanadassa oleva toinen Algoma muuten tuttu paikka?ootko ollu siellä kalassa koskaan?P
Uamulla en voinut päättää minkä maan kansalainen olen, mutta nyt, kun tuo peli loppui ja tulos tiedetään niin on helpompi päättää.