mitä, asuuko teillä ruuastakieltäytyjä?Loman kunniaksi päätin touhuta tälle päivälle cannelloneja.
Ja eiköhän noista huomisellekkin jää kun tytsyjen kanssa kolmistaan syödään sellaisia pikkulinnun annoksia.
Yksi ruuasta marisija joukosta poissa muutaman päivän niin täytyy hyödyntää tilanne heti
Pikaruokaan voi kyl jäädä koukkuun ja sit ei enää oikea ruoka maistu. Se ei ole pidemmän päälle vaan hyväksi suolistolle, eikä suonistolle.Juu. Ruokkii kebsulla tai pizzalla itsensä silloin kun ties mistä syystä kotiruoka ei kelpaa
Jaa. Tommonen saa kyl varmasti krantuksi, jos on refluksia. Mut luulis, et pizzat ja kebabit pahentaa. En mä tiedä, mut kuvittelisin niin.En mä jaksa enää välittää. Tuhat ja sata syytä löytyy tai sitten narisee kuin kolme vuotias, ei toki aina mutta ei sitäkään voi ennalta aina arvata. Toki nää tomaattimurskaa sisältävät ruuat on sellaisia mitkä tiedän ettei syö niitä koska pahentaa refluksia, joten teen niitä meille jotka tykätään eikä oireilla.
Ei yhtälössä voi olla kolmea '=' merkkiäEtsi kolme virhettä.
2×2×2+6×2=6+6×2=12×2=144.
Refluksi on kyllä ikävää ja kokemuksesta voin sanoa ettei kebu hyvääkään teeJaa. Tommonen saa kyl varmasti krantuksi, jos on refluksia. Mut luulis, et pizzat ja kebabit pahentaa. En mä tiedä, mut kuvittelisin niin.
Mul on helppoa miehen kans, se syö ihan kaiken ja kehuu päälle..vaiks sit sen tiskirätin, mut kissa on kranttu. Tänään olin vissiin paistanu kanaa ihan pikkuisen yli, niin ei kelvannut. Ehkä säkin voit alkaa kutsuu sitä sun, sun pikku kisuliksi!
Mä en tiedä tosta oikeestaan mitään.Refluksi on kyllä ikävää ja kokemuksesta voin sanoa ettei kebu hyvääkään tee
Ei yhtälössä voi olla kolmea '=' merkkiä
[/QUOTE
etsi ne virheet nyt
siinä oli kolme virhettäEi yhtälössä voi olla kolmea '=' merkkiä
Miksei voi? Mä mietin noita tuloksia, eka oli 20,toinen 18, komas 24 ja viiminen 144.Ei yhtälössä voi olla kolmea '=' merkkiä
No tolla logiikalla 20=18=24=144.siinä oli kolme virhettä
Mut eiks ton pitäis periaatteessa olla ihan sama, kuinka luvun esittää, onko se 2 vai 1+1...No tolla logiikalla 20=18=24=144.
Tossa pitäisi olla epätosimerkit.
Ja oikeassa lausekkeessa on vain yksi = tai epätosimerkki
Otetaan esimerkki:Miksei voi? Mä mietin noita tuloksia, eka oli 20,toinen 18, komas 24 ja viiminen 144.
Pitääkö noita numeroita vaihtaa, et tulokset vastaisi toisiaan. Välimerkkien vaihdolla en saanut onnistuun.. Ainakaan viäl.
älä oo nuin jyrkkä, mitä sitte jos on usiampi peräkkäin kunhan vaan on oikein, esim.No tolla logiikalla 20=18=24=144.
Tossa pitäisi olla epätosimerkit.
Ja oikeassa lausekkeessa on vain yksi = tai epätosimerkki
Korjasin. Nyt asia on selkeäälä oo nuin jyrkkä, mitä sitte jos on usiampi peräkkäin kunhan vaan on oikein, esim.
2x2+3x3+4x4
=4+9+16
=29
ei asia rivinvaihdoilla muuksi muutuKorjasin. Nyt asia on selkeä
Eiks toi ole eri asia. Se ei ole => tuossa, vaan vain =Otetaan esimerkki:
X + 3 = 9 => X = 6
Ei voi kirjoittaa x + 3 = 9 = 6
se alkuperäinenhän sanoikin että lasku on laskettu 3 kertaa päin persettäEiks se lasku ole väärin laskettu? Vastaus ei ole 144.
Yks ope teki noin mutta tää joka on nyt niin ei laita allekkain. Laittaa samalle riville.Korjasin. Nyt asia on selkeä
Vaihtuu. Kysy vaikka matikanopeltaei asia rivinvaihdoilla muuksi muutu
Mä ymmärsin, et mikä tahansa korjaus käy, kunhan sen tekee vain kolme kertaa. Ymmärsiks sä kans niin?se alkuperäinenhän sanoikin että lasku on laskettu 3 kertaa päin persettä
Allekkain on helpompi seurata. Kaikkien opettajien pitäis tehdä niin.Yks ope teki noin mutta tää joka on nyt niin ei laita allekkain. Laittaa samalle riville.
Ai mitense vaihtuu?Vaihtuu. Kysy vaikka matikanopelta
Kaupallinen yhteistyö: Berner
Nappaa vinkit lapsiperheen helppoon kevätsiivoukseen ja voita tuotepaketti!