Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Loman kunniaksi päätin touhuta tälle päivälle cannelloneja.
Ja eiköhän noista huomisellekkin jää kun tytsyjen kanssa kolmistaan syödään sellaisia pikkulinnun annoksia.
Yksi ruuasta marisija joukosta poissa muutaman päivän niin täytyy hyödyntää tilanne heti
mitä, asuuko teillä ruuastakieltäytyjä?
 
Deleted member 149094
En mä jaksa enää välittää. Tuhat ja sata syytä löytyy tai sitten narisee kuin kolme vuotias, ei toki aina mutta ei sitäkään voi ennalta aina arvata. Toki nää tomaattimurskaa sisältävät ruuat on sellaisia mitkä tiedän ettei syö niitä koska pahentaa refluksia, joten teen niitä meille jotka tykätään eikä oireilla.
Jaa. Tommonen saa kyl varmasti krantuksi, jos on refluksia. Mut luulis, et pizzat ja kebabit pahentaa. En mä tiedä, mut kuvittelisin niin.
Mul on helppoa miehen kans, se syö ihan kaiken ja kehuu päälle..vaiks sit sen tiskirätin, mut kissa on kranttu. Tänään olin vissiin paistanu kanaa ihan pikkuisen yli, niin ei kelvannut. Ehkä säkin voit alkaa kutsuu sitä sun, sun pikku kisuliksi!
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Jaa. Tommonen saa kyl varmasti krantuksi, jos on refluksia. Mut luulis, et pizzat ja kebabit pahentaa. En mä tiedä, mut kuvittelisin niin.
Mul on helppoa miehen kans, se syö ihan kaiken ja kehuu päälle..vaiks sit sen tiskirätin, mut kissa on kranttu. Tänään olin vissiin paistanu kanaa ihan pikkuisen yli, niin ei kelvannut. Ehkä säkin voit alkaa kutsuu sitä sun, sun pikku kisuliksi!
Refluksi on kyllä ikävää ja kokemuksesta voin sanoa ettei kebu hyvääkään tee
 
Deleted member 149094
Refluksi on kyllä ikävää ja kokemuksesta voin sanoa ettei kebu hyvääkään tee
Mä en tiedä tosta oikeestaan mitään.
Paraneeko se, vai onko se ikuisuustauti?

Mietin, et jos on vaikeuksia syödä, tai syömisen kanssa, niin sit saattaa mennä helpommin syömään rasvaista ruokaa, koska siitä saa tavallaan, eh, kuitenkin ravintoa jotenkin alitajuisesti..?
 

Yhteistyössä