No tuun kaffelle jos pyörin siellä huudeilla.Nyt on kyl vähän tylsää. Viikon ollut yksin. Kahviseura olis kiva.
Munki pitäis. Eilen unohtui ja siitä tuli valitustaTaidan lähteä käymään kaupassa.
Mä en kyl muista mitä sieltä pitäis hakeaMunki pitäis. Eilen unohtui ja siitä tuli valitusta
Tule vaan.No tuun kaffelle jos pyörin siellä huudeilla.
Vilase jääkaappiin. Mä vilkaisin ja tyhjä oliMä en kyl muista mitä sieltä pitäis hakea
Meillä on aikalailla kaikkea, mut joku mul oli aamulla mielessäVilase jääkaappiin. Mä vilkaisin ja tyhjä oli
Sul oli mielessä turha kauppareissuMeillä on aikalailla kaikkea, mut joku mul oli aamulla mielessä
Ajattele, jos unessasi sovituskoppi olisikin yhtäkkiä muuttunut vessaksi....Huomenta.
Oli ihana nukkua 9 asti, mutta viimeset pari tuntia kupla otsassa.
Reissasin taas unissani pitkin Suomea, oli kaunis kesäilta. Olin äitini kanssa vaateostoksilla yhdessä (ei olla varmaan 20 vuoteen oltu), ja ostettiin vino pino vaatteita kaupasta.
Mutta aatteleppa kuule sitä, että pian on kesä ja kesän jälkeen pääsee taas syksyiseen metsään nuuhkimaan sitä metsän tuoksua, syksyn parhautta!Iltapäivää!
En tajua, miksen oo ennen hoksannut, miten hyviä suolatut rouskut ovat ihan sellaisenaan!
Olet kehitellyt pyörän uudelleen, se on kyllä ollut jo pitkään käytössä. Mutta kuten totesit, pyörä saa käyttäjänsä tyytyväisiksi (ja tyydyttyneiksi).Kehittelin parannellun version keskeytettyyn yhdyntään tai no ei se periaatteessa ja käytännössäkään ole keskeytetty eli siinä viimeiset vedot otetaan B-rappuun ja ruiskitaan sinne, spruits spruits ja näin kaikki on tyytyväisiä
Häh? Miks?Ajattele, jos unessasi sovituskoppi olisikin yhtäkkiä muuttunut vessaksi....
Aa eikujjoo, viestin alkuosa.Häh? Miks?
Varmaan siks, että sitten oisit unissas pissannut alle, koska kävisit siinä unessa vessassa?Häh? Miks?
hyvät lihakset täytyy olla jos 2tuntia menee kupla otsassa.Varmaan on kyllä pitänyt jonkin verran kiemurrella välilläAa eikujjoo, viestin alkuosa.
Mä hain kahvia!Mut jos pitäis veikata niin hölisit josssain aiheessa avokadoista
En ole vakuutusasiantuntija, mutta tuskin onnistuu täysikäiselle, ellei se asu samassa osoitteessaKetään vakuutusasiantuntijaa paikalla?
Voiko lapselle joka ei asu samassa osoitteessa (tai edes maassa) hankkia vakuutuksen?