Nappaa jalkovälistä muihin puuhiin niin ei tule kinaa
En kyl.
Jos me joskus erotaan, ni Aihinen on yksi syypää!
Nappaa jalkovälistä muihin puuhiin niin ei tule kinaa
Mullakin olis tuolla tortilloista jäänyttä jauhelihaa ja salaattia, ja tortillalättyjä, harmi ettei avokadoa enää ole, taidanpa käydä kuitenkin lämmittämässä pikku iltapalanOnneksi on mainostauot!
Se Dannyn oli biisi oli ihan hirveä...Onneksi Danny ei päässyt viisuihin
Niin onSe Dannyn oli biisi oli ihan hirveä...
No aika myötähäpeitä nuo kaikki.Siis UMK:n voittajabiisi alkaa sanoilla:"Put your middle fingers up"???
Myötähäpeä....
Kuitenki paras noista kappaleista eikä mitään lällybiisejä joita kukaan ei halua kuunnella.Siis UMK:n voittajabiisi alkaa sanoilla:"Put your middle fingers up"???
Myötähäpeä....
Blind Channel ja Dark SideKuka voitti viisut? Ja mikä kappaleen nimi?.
Joo thanks täytyy käydä kuunteleesBlind Channel ja Dark Side
Blind Channel ja Dark Side
Joo thanks täytyy käydä kuuntelees
Ei ainakaan meillä koskaan.Kuuluuko seksin nykyisin sellainen, että lopuksi pitää virtsata partnerin päälle?
Minusta ihan jees. Vähän tommonen hevidiskopoppi.. Mihis genreen toi oikeen valahtaa?Voi,voi
Juu kuuluu. Ja jälkiä ei siivota! Ihan sama onko sängyllä, sohvalla vai keittiön pöydällä.Kuuluuko seksin nykyisin sellainen, että lopuksi pitää virtsata partnerin päälle?
Itse bändi määrittelee olevansa violent poppia. Alternative rockiksi kai määritelläänMinusta ihan jees. Vähän tommonen hevidiskopoppi.. Mihis genreen toi oikeen valahtaa?
Omg. Mä oon puonnu kärryiltä, jos oon niissä koskaan ollukkaan!Itse bändi määrittelee olevansa violent poppia. Alternative rockiksi kai määritellään
En pistäPistäkääs vitonen töllöstä päälle. Australian avointen finaali Djokovic vs Medvedev