En ole vakuutusasiantuntija, mutta tuskin onnistuu täysikäiselle, ellei se asu samassa osoitteessa
Ei toi neiti-rassu oo vielä vuosiin täysi-ikäinen.
En ole vakuutusasiantuntija, mutta tuskin onnistuu täysikäiselle, ellei se asu samassa osoitteessa
Jos sä sen äippä olet, niin tottakai voit ottaa sille vakuutuksen.Ei toi neiti-rassu oo vielä vuosiin täysi-ikäinen.
Jos sä sen äippä olet, niin tottakai voit ottaa sille vakuutuksen.
Ei varmaan missään kielletä ostamasta toiselle vakuutusta.Ei toi neiti-rassu oo vielä vuosiin täysi-ikäinen.
Ja tyttö asuu vakituisesti eestissä äipän kanssa? Pitäisi varmaan ottaa Viron puolelta...En ole!
Siis miehen lapsi joka asuu äitinsä kanssa. Ja ku toi mutsi on tyhmä niin ois hyvä varautua siihen että jotain tapahtuu ja sit ois vakuutus joka hoitaa lapsen kotiin herraties mistä.
Ei varmaan missään kielletä ostamasta toiselle vakuutusta.
Se sitten täytyy selvittää asumismaan mukaan, että mistä maasta se vakuutus ostetaan. Ja tietysi varmaan vakuutustyyppi ratkaisee, onko kysymys opiskelusta, pysyvästä oleskelusta tms. Alaikäisille, jos ostaa, niin täytyy varmasti olla huoltajan suostumus.
Just näin. Eli ei onnistu. Tai onnistuu, muttei niin, että sairastunut lapsi kuljetettaisiin lomaltaan suomeen vakuutuksen turvin.Ja tyttö asuu vakituisesti eestissä äipän kanssa? Pitäisi varmaan ottaa Viron puolelta...
Onko äidillä yksinhuoltajuus?Just näin. Eli ei onnistu. Tai onnistuu, muttei niin, että sairastunut lapsi kuljetettaisiin lomaltaan suomeen vakuutuksen turvin.
Mulla ei ole paikallista passia, mut mun vakuutukset on tietenkin täällä, kun osoite on täällä. Suomesta voidaan hankkia vakuutus Suomeen. Ulkomaista omaisuutta Suomessa tuskin vakuutetaan. Lapsen sairaus/ matka/ vakuutus voi olla eri juttu. Jos lapsen asuinmaa on siis eri.Mut jos on suomen passi niin voisiko vakuutuksen hankkia suomesta? Ja isänsä luonnollisesti hankkisi vakuutuksen, en minä.
Useaan vakuutukseenhan saa liittää lapsensa mut sillon pitää asua samassa osoitteessa.
Onko äidillä yksinhuoltajuus?
Mulla ei ole paikallista passia, mut mun vakuutukset on tietenkin täällä, kun osoite on täällä. Suomesta voidaan hankkia vakuutus Suomeen. Ulkomaista omaisuutta Suomessa tuskin vakuutetaan. Lapsen sairaus/ matka/ vakuutus voi olla eri juttu. Jos lapsen asuinmaa on siis eri.
Miks se täytyy hankkia Suomesta?
Toi taitaa olla tilannekohtainen myös maiden välillä. Tos on EU- alueen ohjeistuksia, mut maasta riippuen varmasti taas vaihtuu.Ei ole.
Ei, mä jatkoin unia. Parhaat unet on välillä klo 7-9.hyvät lihakset täytyy olla jos 2tuntia menee kupla otsassa.Varmaan on kyllä pitänyt jonkin verran kiemurrella välillä
Toi taitaa olla tilannekohtainen myös maiden välillä. Tos on EU- alueen ohjeistuksia, mut maasta riippuen varmasti taas vaihtuu.
Sairausvakuutus asuinmaassa - Your Europe
Jos asut toisessa EU-maassa, ota selvää, minkä maan sosiaaliturvajärjestelmän piiriin terveydenhoitosi kuuluu. Hanki S1-lomake tai eurooppalainen sairaanhoitokortti (EHIC).europa.eu
Et me ei varmaan voida auttaa, ellei olla oltu samassa tilanteessa. Soitto vakuutusyhtiöihin varmaan on paikallaan.
Kyllä kai isä saa ainakin teoriassa otettua vakuutuksen virostakin. Kannattaa kysellä. Mulla on yhden Viron iffin työntekijän yhteystiedot...Ei ole.
Kohta blinejä lohitäytteellä.
Mutta jos lapsi on jo reissussa niin ei kai sitä vakuutusta enää tähän hätään saaKyllä kai isä saa ainakin teoriassa otettua vakuutuksen virostakin. Kannattaa kysellä. Mulla on yhden Viron iffin työntekijän yhteystiedot...
Jos sil on (voimassaoleva) kelakortti, niin mun mielestä se kuuluu Suomen sairaanhoidon piiriin, eli varmaan saa jonkun lisävakuutuksen Suomesta, jos sellainen vakuutustyyppi on olemassa.Toi eurooppalainen sairaanhoitokortti neidillä toki on kuten myös kelakortti. Mut pitää selvitellä. Luultavasti tää on taas niitä asioita, jotka eivät onnistu, koska ne vaan eivät onnistu. :S
Kyllä kai isä saa ainakin teoriassa otettua vakuutuksen virostakin. Kannattaa kysellä. Mulla on yhden Viron iffin työntekijän yhteystiedot...
Mutta jos lapsi on jo reissussa niin ei kai sitä vakuutusta enää tähän hätään saa
On kai se voimassa allekirjoituspäivästä.Mutta jos lapsi on jo reissussa niin ei kai sitä vakuutusta enää tähän hätään saa
Ja ehdottomasti, ettei ole päällekkäisiä vakuutuksia! Muistaakseni saattaa käydä niin, ettei yhtiöt suostu maksamaan.Selvitellään.
Tosin on jo kokemusta, että hanakasti ne myyvät vaikka mitä mut saako siitä sit hyötyä tarpeen vaatiessa, on ihan eri juttu...