Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vinkkinä sit niinku.

Kun mies saa idean alkaa tehdä pöytää tai sohvaa tai kerrossänkyä tai ihan mitä vaan, ni vahtikaa sen tekemisiä sillä silmällä, että sen huonekalun saaa tulevasuudessa joko mahtumaan ovesta ulos tai pilkottua pienempiin paloihin.


Meil on tänään raahattu sohvaa ei makkarista olkkariin vaan makkarista eteisen kautta ulos ja terassin ovesta sisään ja sit olkkariin.

*huoh*
Hommasin 120 leveän sängyn tyttärelle. Noh eihän se taipunut meidän rappusista yläkertaan vaikka kuinka taiteiltiin...
 
Täällä taas tuli ilmoitus että on talviliikuntaa.

Onneksi lapsonen on samaa mieltä. Ei osteta suksia saati luistimia.
Mä vihasin ekaluokalla koulussa hiihtoa kun eka yhteinen hiihtoreissu meni mulla siten, että alamäessä jäin suksien kanssa kahden puun väliin jumiin. Natsiopelta ei herunu sääliä, vaan kommentit oli "ala tulla, muut jo menee tuolla." Jäi oikeesti traumat.

Mutta sitten kun se alkoi sujua, niin siitä jäi ihanat muistot.
Tein itekseni 5-10 km lenkkejä puuterilumessa, koira mukanani. :) ❤
Jos oli hiihtokaveri niin sit piti tietty suksisauvalla pudistella viereisen kuusen oksalta lumet sen niskaan.
 
Mä vihasin ekaluokalla koulussa hiihtoa kun eka yhteinen hiihtoreissu meni mulla siten, että alamäessä jäin suksien kanssa kahden puun väliin jumiin. Natsiopelta ei herunu sääliä, vaan kommentit oli "ala tulla, muut jo menee tuolla." Jäi oikeesti traumat.

Mutta sitten kun se alkoi sujua, niin siitä jäi ihanat muistot.
Tein itekseni 5-10 km lenkkejä puuterilumessa, koira mukanani.
Jos oli hiihtokaveri niin sit piti tietty suksisauvalla pudistella viereisen kuusen oksalta lumet sen niskaan.
Hiihtoloma ja auringonpaiste. Hankikanto jäällä. Eväsleipiä ja kuumaa mehua termarista. :p
 

Yhteistyössä