Taitaa makrilli olla rasvaisempaa kuin siika. Muistuttaa vissiin tonnikalaa jonkun mielestä.Oonkohan mä koskaan syöny makrillia...maistuukse samalle ku savusiika?
Taitaa makrilli olla rasvaisempaa kuin siika. Muistuttaa vissiin tonnikalaa jonkun mielestä.Oonkohan mä koskaan syöny makrillia...maistuukse samalle ku savusiika?
Kyllä mä sitä kehun IRL, mutta sitä ei uskalla haukkua IRL...No kehupas sun vaimoasi edes kerran, niin mä puhun kukkaiskieltä tän loppuvuoden.
Vedetääs takas. Se onkin tuo ostamani robotti-imuri mikä pitää lattian siistinäKyllä mä sitä kehun IRL, mutta sitä ei uskalla haukkua IRL...
No voinhan mä kehua: hän pitää pirtin hienosti puhtaana, ettei tartte nussia paskasella lattialla
Mä luulin eka et tää oli Echon kommenttiKyllä mä sitä kehun IRL, mutta sitä ei uskalla haukkua IRL...
No voinhan mä kehua: hän pitää pirtin hienosti puhtaana, ettei tartte nussia paskasella lattialla
Sitäkin voi pitää kehuna kun joskus kerroit että saat mennä hänen käsilaukulleenKyllä mä sitä kehun IRL, mutta sitä ei uskalla haukkua IRL...
hullu akkaansa kehhuuNo kehupas sun vaimoasi edes kerran, niin mä puhun kukkaiskieltä tän loppuvuoden.
Se on ihmelaukku. Sinne uppoo kyllä järjetön määrä kamaa ja kukaan muu sieltä ei sokkona löydä mitään. Joudun aina kääntämään sen ylösalaisin, jotta saan romut kaadettua näkyville. Sitten se suuttuu, kun järjestys "menee sekaisin"Sitäkin voi pitää kehuna kun joskus kerroit että saat mennä hänen käsilaukulleen
Meillä alkoi koulu torstaina.miten voi olla kokeet heti loppiaiselta?
kaikilla alko...Meillä alkoi koulu torstaina.
Miks....sä sinne meet? Tarttetko sä tamponia tms?Se on ihmelaukku. Sinne uppoo kyllä järjetön määrä kamaa ja kukaan muu sieltä ei sokkona löydä mitään. Joudun aina kääntämään sen ylösalaisin, jotta saan romut kaadettua näkyville. Sitten se suuttuu, kun järjestys "menee sekaisin"
Mun ehdottomasti lempparimainos. Niiiin puhutteleva, ja tuo äidin tyyliKyl kai @Echo ymmärrät, että yritän vain huonolla huumorillani provoilla. Eli ei kannata ottaa tosissaan näitä juttuja. Olet muuten fantasioissani tämä ihana äippä:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
kun ite tekee niin saa semmosen kun sattuu tulemaanVinkkinä sit niinku.
Kun mies saa idean alkaa tehdä pöytää tai sohvaa tai kerrossänkyä tai ihan mitä vaan, ni vahtikaa sen tekemisiä sillä silmällä, että sen huonekalun saaa tulevasuudessa joko mahtumaan ovesta ulos tai pilkottua pienempiin paloihin.
Meil on tänään raahattu sohvaa ei makkarista olkkariin vaan makkarista eteisen kautta ulos ja terassin ovesta sisään ja sit olkkariin.
*huoh*
kun ite tekee niin saa semmosen kun sattuu tulemaan
No olihan tuossa jonniivverran luettavaa, mutta eihän noi ikinä oo mitään älyttömiä peruskoulussa oo.kaikilla alko...
ei tainnu olla kovin laaja koealue?
kaikki ei osaa kattoa nokkaasa pisemmälleJep, jep.
Ja koska parvisänky-kirjoituspöytäsysteemissäkään ei asiaa huomioitu (vaikka mä jäkätin) ni voi vidandiidos mikä ruljanssi senkin kanssa on edessä...
joo, kahen päivän opetuksen verranNo olihan tuossa jonniivverran luettavaa, mutta eihän noi ikinä oo mitään älyttömiä peruskoulussa oo.
Empä usko.joo, kahen päivän opetuksen verran
mää luulen että sua on viilattu linssiin
ootko tsekanu vilmasta että semmonen koe on ihan oikeesti tulossaEmpä usko.
Kyllä se täällä useita sivuja pänttäs muunmuassa aaltoliikkeestä.
Ootas kahon...ootko tsekanu vilmasta että semmonen koe on ihan oikeesti tulossa