Joo, älä laita ainakaan kuumaan uuniin, käpristyvät vielä enemmän.Eiku noi olivat kuivattuja luumuja.
Joo, älä laita ainakaan kuumaan uuniin, käpristyvät vielä enemmän.Eiku noi olivat kuivattuja luumuja.
NeilikkaHelp! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
Teen karjalanpaistia. Maustepippurit loppu. Voiko laittaa jotain muuta pippuria??
Voi laittaa vaikka oranssisia paprikoita, mitta sitten se ei ole enää Karjalanpaistia.Help! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
Teen karjalanpaistia. Maustepippurit loppu. Voiko laittaa jotain muuta pippuria??
Mustapippurikin käyHelp! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
Mä oon aina laittanut mustapippuria. Miten se eroaa maustepippurista?Help! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
Teillä syödään tänään tosi myöhään?Help! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
No juu. Juhlaruoka-pakko nosti mussa päätään, muutoin meillä ois ollu makaronilaatikkoa - no on sekin suomalaisten lemppariruoka.Teillä syödään tänään tosi myöhään?
Aika ylläri. Mut niin Googlekin sanoi. En tosin uskaltanu laittaa, sitä mulla ois ollu.Neilikka
Ja siis juu. Muttei se sit samalta maistu.Voi laittaa vaikka oranssisia paprikoita, mitta sitten se ei ole enää Karjalanpaistia.
Aivan oikeinkin voit laittaa jotain muuta pippuria.
Et oo ainoa.Im sou horni
Joo,eilistä voisi jatkaa tänäänkinIm sou horni
Im sou horni
Et oo ainoa.
Naapurikansa ei ole väärässä - ollaan poroja. Poroilla on sarvet molemmilla sukupuolilla.Joo,eilistä voisi jatkaa tänäänkin
Ei sinne alkuunkaan laiteta maustepippureita vaan kokonaisia mustia pippureita!Help! R0S tai joku Ruusa tai joku muu!!!
Sooo sooo! Kuukletapa sana "karjalanpaisti", ja 3 ekaa ohjetta puhuu maustepippurista!Ei sinne alkuunkaan laiteta maustepippureita vaan kokonaisia mustia pippureita!