Kanasalaatti on lempisalaattiniEikäkökäkun söin iltapalaksi kanasalaattia
Kanasalaatti on lempisalaattiniEikäkökäkun söin iltapalaksi kanasalaattia
ok. kiitos vinkeistäJos et oo juonu tarpeeks ja syöt suolasta/rasvasta makkaraa niin se voi kyllä pistää suolistoa sekaisin. Yritä juoda vettä reilusti, ja jos löytyy ni jugurttia/hapanmaitotuotteita ni saat maitohappobakteereita tasapainottaan suolistoa.
Kanasalaatti on lempisalaattini
No niinhän sä toivoisitVoisit oikeestaan mennä niihin asiakeskusteluihin pätemään viisaudellasi.
Kanasalaattia..ka-na-sa-laat-ti-a..KANASALAATTIA!Mitäs meni alas?
Mä olin much more active.Jäit hänelle velkaa mikäli mies oli aktiivisempi osapuoli
En tiedä... söin kyllä ihan perunaa päivällä.....Oliko siinä perunakuitua?
Ite luulet pääseväsi helpolla.No niinhän sä toivoisit
Mutta kun kettupäätä ei päästetäkkään enää helpolla
no mulla on ihan oluttaJuotko säkin laittilimsoja?
Kaikkiko täällä on laitti ihmisiä
Emmää tiänny että sää siihen vastasit kunse vastaus tuli mun viestin jälkeen....Kanasalaattia..ka-na-sa-laat-ti-a..KANASALAATTIA!
Miksi ei ollut seksiä jo aikaisemmin,...eilen esimerkiksi? onko mies vanha ja ei jaksa kun kerran kuussa....Mä olin much more active.
Miksi viestini poistetaan jatkuvasti vaikka osa porukasta saa henkilöön menevää haukkumista harjoittaa?
Kyse on siitä va le ht el va sta housuistaan huolimattomasta naisesta, kuka sitten onkaan. Joka on eräälle ha rm aa lle kertonut keksimiään tarinoita ja nyt tämä ha rm ai lija luulee ylpeänä tietävänsä jotain.
Mistä sä tiedät etteikö ollut eilenKIN?Miksi ei ollut seksiä jo aikaisemmin,...eilen esimerkiksi? onko mies vanha ja ei jaksa kun kerran kuussa....
Tykkäät näköjään hokea sitä niinkuin rikkinäinen levyVilli veikkaus siihen miksi triplaa kiusataan on siinä, että punaluu on elänyt kaksoiselämää palstalla.Haukkunut naiskavereilleen triplaa ja esittänyt triplalle jotain muuta samaan aikaan ja tätä en sano ilkeyttäni.
Itse Aqela niin sanoi.Mistä sä tiedät etteikö ollut eilenKIN?
Tuoteselosteesta sen näkee ja usein niissä nykyään perunankuoria juuri sen kuidun muodossa. Mutta perunasta täytyy tietää tämä:En tiedä... söin kyllä ihan perunaa päivällä.....
Harmaa pitää huolen aqelan raha-asioista ja velka kuitattiin pois vasta tänään...Mistä sä tiedät etteikö ollut eilenKIN?
Sä voit mennä sinne harmaitten ketjuun jos sua ärsyttää.Miten tämä ketju on muuttunut täysin agela ketjuksi? Eihän se edes alkujaan halunnut tänne kirjoittaa ja oli vain että mustien oma ketju on parempi.Silti on täällä enemmän kun siellä mustien ketjussa.
Syyllinen tuossaMä en tiedä... Olen kyllä juonut liian vähän vettä tänään. Voiko se aiheuttaa...
Olen syönyt grillimakkaraa, ehkä vatsani ei pitänyt siitä. Ei ole onneksi paha r. ipu. li... Mutta sellai kuitenkin vatsa sekaisin
Mene itse sinne kirjautuneiden suljetulle osastolle.Sä voit mennä sinne harmaitten ketjuun jos sua ärsyttää.