vierailija
Niin.. en koskaan puhunut mitään sellaistahäh?
Et niin, koska tuosta mirristä taistelen loppuun saakka ja se taistelis myös
Niin.. en koskaan puhunut mitään sellaistahäh?
Et niin, koska tuosta mirristä taistelen loppuun saakka ja se taistelis myös
Auts, parempi tulla sitten kun tulee kunnon vonkale koukkuhunTaas jäi uistin pohjaan prkl... 13€ meni. Kova kilohinta tulee mun fisuille
Tänä kesänä haukea, ahventa, kuhaa ja lahnaa. Ihmeellisin kala minkä olen saanut oli isosimppu.Mitä kaloja olet saanut?
Niiiiin haluisin mato ongelle
eiks ne jotenkin ankkuroida kiinni... eihän ne seilaa siellä minne sattuu. toki se voi aina päästä irti..Lautalla on pieni riski että se karkaa... ja kipinät tuulen mukana....
Sehän se, aina on pieni riski että jokin menee mönkään...eiks ne jotenkin ankkuroida kiinni... eihän ne seilaa siellä minne sattuu. toki se voi aina päästä irti..
Mä oon kuule ihan teijen kaikkien vartija, ettäs tiiät!! Joten paas varoen vaan mitä suustas siekin päästelet, voit pian saada multa satikutia ja kutituskuolemanMiksi päätön käy kisun kimppuun Eikai kisu ole miehensä vartija ja vastaa hänen teoistaan.
Sehän se, aina on pieni riski että jokin menee mönkään...
Ylilyöntejä juu, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Olet siinä oikeassa että sulle on turha tästä puhua. Mun tarttumisen raja vaan menee siinä kun aletaan kaikkien kuolemaa toivoa, ampua ja hakata. Sullekko ihan ookoo vaikka meneekin kännin piikkiin?Mä osaan kyllä, kiitos vaan, sanoa sanottavani omalla suullanikin ja ihan omilla mielipiteillänikin kuten itsekin teet. Mun puolesta huonoile ja pahaile kaikessa rauhassa jos helpottaa ja arvostelekin, eihän siihen kukaan lupaa tarvitse keneltäkään. Ylilyöntejä tulee aivan varmasti jokaiselle mutta joskus on ihan hyvästäkin kun ei tartu aivan kaikkeen vaan antaa mennä silmämuljahduksien kera mappi ööhön
Paree uskoo vaan mitä emäntä sanooHaluaisin hommata uuden kalaveneen, missä olisi myös makuutilat, mutta minua kiellettiin edes haaveilemasta moisesta...
Lopeta jo se jankutus!Ylilyöntejä juu, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Olet siinä oikeassa että sulle on turha tästä puhua. Mun tarttumisen raja vaan menee siinä kun aletaan kaikkien kuolemaa toivoa, ampua ja hakata. Sullekko ihan ookoo vaikka meneekin kännin piikkiin?
Höpsistä, mä taas aattelen sen niin että jos on unelma niin toteuta se ja levitä siipes! Niihän me naisetkii usein tehäänParee uskoo vaan mitä emäntä sanoo
Toimin juuri päinvastoin. Nettiveneestä jo löysin sopivan . Täytyy soittaa myyjälle huomennaParee uskoo vaan mitä emäntä sanoo
No valitettavasti kännipuheet on kännipuheita, ihan niin tosissaan ei voi ottaa kuin esimes selvistäpäin isottelevan ja jopa toisia mukilointihalukkaan uhoamisia. Kyllä tuon asian itekin tiiätYlilyöntejä juu, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Olet siinä oikeassa että sulle on turha tästä puhua. Mun tarttumisen raja vaan menee siinä kun aletaan kaikkien kuolemaa toivoa, ampua ja hakata. Sullekko ihan ookoo vaikka meneekin kännin piikkiin?
Jestas miten viisaita sanojaHöpsistä, mä taas aattelen sen niin että jos on unelma niin toteuta se ja levitä siipes! Niihän me naisetkii usein tehään
Paha rasti tuommonen kyllä, mitäs luulet - toisiko vastapuolen runsas lahjominen mitään muutosta asiaan?Haluaisin hommata uuden kalaveneen, missä olisi myös makuutilat, mutta minua kiellettiin edes haaveilemasta moisesta...
Päätit sitten että mun syytä kaikki. Mutta se sopii kyllä hyvin tyyliin.No valitettavasti kännipuheet on kännipuheita, ihan niin tosissaan ei voi ottaa kuin esimes selvistäpäin isottelevan ja jopa toisia mukilointihalukkaan uhoamisia. Kyllä tuon asian itekin tiiät
Höpsistä, mä taas aattelen sen niin että jos on unelma niin toteuta se ja levitä häppäris! Niin me naisetkii usein tehään
Ja missä niin luki? Ihan omaa tulkintaas on tuoPäätit sitten että mun syytä kaikki. Mutta se sopii kyllä hyvin tyyliin.
Mä osaan yllättää aina sillon tällönJestas miten viisaita sanoja
varo ettet joudu ulkoruokintaanToimin juuri päinvastoin. Nettiveneestä jo löysin sopivan . Täytyy soittaa myyjälle huomenna
Ei. Täytyy vaan toimia ja pyytää anteeksi myöhemminPaha rasti tuommonen kyllä, mitäs luulet - toisiko vastapuolen runsas lahjominen mitään muutosta asiaan?
Niinkun sun tulkinta kevyistä kännipuheista. Sulle ihan sama, mutta työnantaja tuskin tykkää kun saa tietää.Ja missä niin luki? Ihan omaa tulkintaas on tuo
Tarjoot romanttisen veneilyreissun ruusuineen päivineen niin saat siunauksenEi. Täytyy vaan toimia ja pyytää anteeksi myöhemmin