Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä osaan kyllä, kiitos vaan, sanoa sanottavani omalla suullanikin ja ihan omilla mielipiteillänikin:) kuten itsekin teet. Mun puolesta huonoile ja pahaile kaikessa rauhassa jos helpottaa ja arvostelekin, eihän siihen kukaan lupaa tarvitse keneltäkään. Ylilyöntejä tulee aivan varmasti jokaiselle mutta joskus on ihan hyvästäkin kun ei tartu aivan kaikkeen vaan antaa mennä silmämuljahduksien kera mappi ööhön
Ylilyöntejä juu, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Olet siinä oikeassa että sulle on turha tästä puhua. Mun tarttumisen raja vaan menee siinä kun aletaan kaikkien kuolemaa toivoa, ampua ja hakata. Sullekko ihan ookoo vaikka meneekin kännin piikkiin?
 
Ylilyöntejä juu, mutta ei ihan samassa mittakaavassa. Olet siinä oikeassa että sulle on turha tästä puhua. Mun tarttumisen raja vaan menee siinä kun aletaan kaikkien kuolemaa toivoa, ampua ja hakata. Sullekko ihan ookoo vaikka meneekin kännin piikkiin?
No valitettavasti kännipuheet on kännipuheita, ihan niin tosissaan ei voi ottaa kuin esimes selvistäpäin isottelevan ja jopa toisia mukilointihalukkaan uhoamisia. Kyllä tuon asian itekin tiiät
 

Yhteistyössä