Hampurilaisia?Arvatkaapa mitä ostan Lidlin paistopisteeatä
Täällä ei ole paistopisteessä hampurilaisia, minipitsoja on kyllä.
Hampurilaisia?Arvatkaapa mitä ostan Lidlin paistopisteeatä
Korianteri on ok, mutta minttu ei oikein sovi mihinkään... Liian dominoiva maku.Mä tykkään tuoreesta korianterista ruoan kanssa.
Minttuhyytelöä lampaan kanssa?Korianteri on ok, mutta minttu ei oikein sovi mihinkään... Liian dominoiva maku.
MinttujäätelöäKorianteri on ok, mutta minttu ei oikein sovi mihinkään... Liian dominoiva maku.
Sun makuaistisi on liian sivistynyt verrattuna minun makuaistiiniMinttuhyytelöä lampaan kanssa?
Vähän kuivan näköinen?
Jahans, ei tää lainannut rättiksen kuvaa
En mäkään sellaista kyllä syö. Minttuhyytelöä pelkästään olen joskus maistanut.Sun makuaistisi on liian sivistynyt verrattuna minun makuaistiini
Sopiipas, aasialaista ruokaa.Korianteri on ok, mutta minttu ei oikein sovi mihinkään... Liian dominoiva maku.
Sopii!Korianteri on ok, mutta minttu ei oikein sovi mihinkään... Liian dominoiva maku.
Sopii!
Smoothien kanssa!
Sopiipas, aasialaista ruokaa.
Sopii!
Smoothien kanssa!
Kuka sulta mitään kysyiEikös korianterin voi korvata/vaihtaa persiljaan? Ja jos ei voikaan, niin itse olen sitä laittanut korianterin sijaan.
Minttu on ihanaa! Käy intialaiseen/aasialaiseen ruokaan ja todellakin smoothieen.
Voi kai mutta se ei ole sit sama. Enkä mä tykkää persiljasta.Eikös korianterin voi korvata/vaihtaa persiljaan? Ja jos ei voikaan, niin itse olen sitä laittanut korianterin sijaan.
Minttu on ihanaa! Käy intialaiseen/aasialaiseen ruokaan ja todellakin smoothieen.
Joo kun kokkaan aasialaista.Laita sä korianteria, mä laitan persiljaa. Sitten maistuu kummallekin.
Persiljakin on hyvvää kuuleVoi kai mutta se ei ole sit sama. Enkä mä tykkää persiljasta.