Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hihiii, Minä olen hieno neiti, sievä, hihihiii, minä en öljyä ketään. Vedän käteeni pitsihanskat ja jalkaan sukkahousut. Kädessäni on pitsinen aurinkovarjo. Minulle järjestetään kohta tanssiaiset joissa, saan tutustua hienoihin aatelismiehiin. Olen yläluokkainen. Hihiiii
 
Unettomuus, vanha ystäväni. Missä olet ollut kun pariin viikkoon ei sua ole näkynyt.
Jospa nyt 2-3 päivää vieraana oltuasi pakkaisit kamasi ja lähtisit pois. Johan sä siinä olet ollutkin.
Mä nukuin viimeyön myös tosi huonosti, koko yö meni sellasessa kevyessä unen ja valveillaolon välimaastossa ja tuntui ettei mikään oikein auttanut.
 
vierailija
vierailija
Limekana intialaisittain
0


Ainekset neljälle
  • n.600g broilerin (tai kanan) reisipaloja
  • 2 limeä
  • 1 rkl ruokaöljyä
  • 1-2 tl suolaa
  • 1 rkl ruskeaa sokeria
  • 1 puska korianteria
  • 1 tl pippuria
  • 2 tl jauhettua juustokuminaa
  • chilijauhetta maun mukaan
Tee ensin marinadi; purista 1 1/2 limenmehu paistoastiaan, suolaa, sokeria, öljyä, pippuria, juustokuminaa ja chilijauhetta niin paljon kuin kantti kestää. Revi puolet korianterista mukaan ja sekoita kunnolla.
Huuhtaise broilerit, laita paistoastiaan ja puristele marinadin kanssa sekaisin. Jätä lämpimään marinoitumaan siksi aikaa kun saat uunin täysille.
Kun uuni on kuuma, asettele broilerit nahkapuoli ylöspäin astiassa ja laita astia uuniin. Tiputa uunin lämpötila 200C asteeseen.
Paista limekanaa uunissa 35-40 minuuttia niin että lintu kypsyy kunnolla. Valele kerran tai pari astian pohjalle muodostuvalla liemellä. Nahka saa rapsakoitua ja tummua.
Nosta limekana uunista hetkeksi huilaamaan ennen tarjoilua. Koristele korianterilla ja limelohkoilla
 

Yhteistyössä