Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos. Näitä tulee aina joskus, varmaan unettomuus päässy liian pitkälle tai jotain, loma-/loman jälkeinen masennus... Sais alkaa ylityökausi taas niin ei ehtis ajatella mitään muita kuin työ- ja perus arkikuvioita...
Jos menee liian rankaksi, niin kannattaa käydä lekurilla ja jutella asioista myös miehenkin kanssa. Sitten saat tukea ja tabuja :) No ainakin tukea
 
Jokaisen mun tutun, siis joka on ottanut koiralleen kamun, koirakaverit ei pahemmin tule toimeen keskenään. Toinen aina dominoi toista.
Mulla taas ihan toisenlaisia kokemuksia.
Aika monella mun kaverilla on juurikin kaks koiraa, useimmat niistä dobbeja. Hyvin tulevat toimeen.
Bullterrieri/staffi tms olis kiva!❤

BTW...Laura Huhtasaari ottaa, ellei oo jo ottanu, Cane Corson. Hieno rotu sekin.❤
 
Mulla taas ihan toisenlaisia kokemuksia.
Aika monella mun kaverilla on juurikin kaks koiraa, useimmat niistä dobbeja. Hyvin tulevat toimeen.
Bullterrieri/staffi tms olis kiva!

BTW...Laura Huhtasaari ottaa, ellei oo jo ottanu, Cane Corson. Hieno rotu sekin.
Mun kavereilla taas ei leikkaamattomat rotikka ja pitti tulleet toimeen yhtään, tilanne parani kun leikkauttivat molemmat.
 
Unohin Primetimen, koska tappelin ryhmäsätissä vapaana pomppivista tisseistä ja siitä saako naiset kulkea tissit paljaana, kun kerran miehetkin saa ja siitä mikä ero on naisen rinnoilla seksuaalisessa mielessä ja esimerkiksi vapaana heiluvilla hiuksilla...niin ja tää keskusteluhan lähti ihan muualta kuin sieltä sätistä, mutta mun pointti on se, että unohin siinä kiihkossa primetimen kokonaan!!:mad:
 
Unohin Primetimen, koska tappelin ryhmäsätissä vapaana pomppivista tisseistä ja siitä saako naiset kulkea tissit paljaana, kun kerran miehetkin saa ja siitä mikä ero on naisen rinnoilla seksuaalisessa mielessä ja esimerkiksi vapaana heiluvilla hiuksilla...niin ja tää keskusteluhan lähti ihan muualta kuin sieltä sätistä, mutta mun pointti on se, että unohin siinä kiihkossa primetimen kokonaan!!
Nauroin viestilles ku just tänään olin pihassa tissit paljaana, kyllä se on kivaa!❤

Mä unohdan sen primetimen joka päivä. Siis pari viikkoa on jo pitänyt kokeilla mutta en oo muistanu/kerinny.:oops:
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mä unohdan sen primetimen joka päivä. Siis pari viikkoa on jo pitänyt kokeilla mutta en oo muistanu/kerinny.
Mulla kanssa meinaa koko ajan unohtua:(

Ja joo tykkään kanssa tisseistä, mutta ei nyt ehken kaupassa, työ/opiskelu paikoissa tai vaikkapa kirkoissa tarttis olla...siitä ne tappeli ja loppujen lopuksi kuulin olevani sukupuolirasisti, kun puolustin miehiä ja sanoin että samat oikat tai kiellot kaikille sitten!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nauroin viestilles ku just tänään olin pihassa tissit paljaana, kyllä se on kivaa!

Mä unohdan sen primetimen joka päivä. Siis pari viikkoa on jo pitänyt kokeilla mutta en oo muistanu/kerinny.
Mulla kanssa meinaa koko ajan unohtua:(

Ja joo tykkään kanssa tisseistä, mutta ei nyt ehken kaupassa, työ/opiskelu paikoissa tai vaikkapa kirkoissa tarttis olla...siitä ne tappeli ja loppujen lopuksi kuulin olevani sukupuolirasisti, kun puolustin miehiä ja sanoin että samat oikat tai kiellot kaikille sitten!
Te kaks voisitte aloittaa tissiflashmobin täällä. Eli kuvaa odotellaan, kiitos jo etukäteenvetoon.

Nii ja saa muutkin ottaa osaa :)
 
Mulla taas ihan toisenlaisia kokemuksia.
Aika monella mun kaverilla on juurikin kaks koiraa, useimmat niistä dobbeja. Hyvin tulevat toimeen.
Bullterrieri/staffi tms olis kiva!

BTW...Laura Huhtasaari ottaa, ellei oo jo ottanu, Cane Corson. Hieno rotu sekin.
Meillä oli staffi ja voi herran jumala millainen sydänkäpynen hän
olikaan!:love:
Varmaan maailman suurimmalla sydämellä varustettu virtapiikki!❤
Meidän pulu tuli mun kanssa suihkuun aina, tuli vaan istuun sinne viereen:giggle:
Joskus se keksi että kun tuuppaa parvekkeen kaiteen alta lelun alas niin hetken päästä näkee äipän siellä alhaalla,:unsure:
ja minä menin lankaan, luulin et se vahingossa leikkiessään ne tiputtaa mut paskan marjat, kuonollaan työnsi lelun alas ja sit tuli ilmoittaan että tuus kattoon mikä siellä on:ROFLMAO:

Ja lenkeillä se puiden raahaaminen, toiset koirat kuskaa keppejä, niin tämäkin paitsi jos löysi jostain kaadetun puun rungon niin vaihtoi siihen, mitä isompi sen parempi:D
Voi luoja miten kaipaankaan meidän murua!❤
 

Yhteistyössä