Mikäskukas ja miksikäs sun mielen sai apeaksi?Mieleni oli apea, mutta ei ole enää, kävin mäkkäristä 16€:lla hampurilaista
Mikäskukas ja miksikäs sun mielen sai apeaksi?Mieleni oli apea, mutta ei ole enää, kävin mäkkäristä 16€:lla hampurilaista
Kävin ja tulinEllu käy facessa.
Lauantaina uudestaan.Mä ajattelin tehdä huomenna
Sen saa kuitenkin pestä? Vai kuinka?Kunhan tavasin paitani pesulapusta ohjeita.
Ei linkousta eikä rumpukuivausta jne.
Sinä se osaat noita ulkomaalaistaustaisia kieliä.minusta näyttää että siinä lukee että voi kilinkellit
Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.Rauhaa ja rakkautta!
Mikäskukas ja miksikäs sun mielen sai apeaksi?
PienetKummat on enemmän mieleesi, pienet vai suuret kuulat?
"Voi ^&@%@$%@€₩@€!!! " =Mitä tuo ensimäinen lause tarkoittaa?
Ihanaa reissua teille.Kotona ja saunottu. Auto pakattu pakasteita ja kylmtuotteita lukuunottamatta. Pyykkikone hurisee ja hodarit, hampurilaiset ja lisukkeet katoavat nälkäisiin suihin. Vähän vielä kastelupuuhia täällkin ja hetki rauhoittumista ennen uniaikaa.
Ei sinun tarvitsisi lainailla kenenkään runoja, kun olet itse niin hyvä sanojen kanssaÄlä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
Älä sano katsotaan huomenna
jos voit jo tänään sanoa ei.
Älä huokaa jos sinun on huudettava.
Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
särkisi ikuisesti aran astiamme.
Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
Tommy Taberman: Kaipaus, 1976
Mukavaa reissuaKotona ja saunottu. Auto pakattu pakasteita ja kylmtuotteita lukuunottamatta. Pyykkikone hurisee ja hodarit, hampurilaiset ja lisukkeet katoavat nälkäisiin suihin. Vähän vielä kastelupuuhia täällkin ja hetki rauhoittumista ennen uniaikaa.
Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulleKauniit ilmat ja kaupungin miehet hoitamassa viheralueita: leikkaamassa nurmikkoa ruohonleikkureilla ja trimmereillä. Ai jai, miten komeita miehiä! Lihakset vaan kiiltelivät hikisinä auringossa.
Heiluttivat mitä?Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulle
Heiluttivat mitä?
No... I don'tIhan kättä niinkuin normaali ihmiset jotka heiluttaa...ju nou...
Nyt menee mielenkiintoiseksiNo... I don't
Suuret, niillä saa keilattua oululaisia nakkikioskin jonossa nurin.Kummat on enemmän mieleesi, pienet vai suuret kuulat?
Kesken työpäivän ja siinä ihan julkisesti vaan?Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulle muniaan
Ihan vaan pallikassejaan ja velikultiansa niinkuin normaali ihmiset jotka heiluttaa...ju nou...