Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Rauhaa ja rakkautta!
Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
Älä sano katsotaan huomenna
jos voit jo tänään sanoa ei.
Älä huokaa jos sinun on huudettava.
Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
särkisi ikuisesti aran astiamme.
Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
Tommy Taberman: Kaipaus, 1976

• Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Älä sano ehkä, jos voit sanoa kyllä.
Älä sano katsotaan huomenna
jos voit jo tänään sanoa ei.
Älä huokaa jos sinun on huudettava.
Älä huuda jos kuiskauskin rikkoisi
kurkiaurat matkalla rinnasta rintaan,
särkisi ikuisesti aran astiamme.
Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
Tommy Taberman: Kaipaus, 1976
Ei sinun tarvitsisi lainailla kenenkään runoja, kun olet itse niin hyvä sanojen kanssa:)

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
  • Tykkää
Reactions: r0s
Kauniit ilmat ja kaupungin miehet hoitamassa viheralueita: leikkaamassa nurmikkoa ruohonleikkureilla ja trimmereillä. Ai jai, miten komeita miehiä! Lihakset vaan kiiltelivät hikisinä auringossa.
Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä:p. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulle:ROFLMAO:

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulle
Heiluttivat mitä?

Meinasinpa joskus ajaa ojaan kun oli niin herkut asfalttimiehet asfaltinteko puuhissa, tai ennemminkin vain seisoskelivat ilman paitaa upeasti ruskettuneiden kiiltävien lihaksiensa kanssa aurinkolasit päässä. Tai miehet ja miehet, olin 19 ja ne oli parikymppisiä, näin niitä muutamana päivänä työmatkalla ja parina päivänä he jo heiluttivat mulle muniaan:ROFLMAO:
Kesken työpäivän ja siinä ihan julkisesti vaan?:eek:

• Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä