Päivää vaan. Kaunis päivä täällä. Pitäisköhän rillata piffiä?
Me asutaan haja-asutusalueella ja kyllä ne virpojat joutuu ylimääräisen 300-400 m koukkauksen tekemään kun ovat meillä käyneet.Heillekö ei voi sanoa ettei tartte virpoa? Eikös sitä yleensä kysytä ennen kuin virpookaan, että saako virpoa. Nyt on hyvä syy kieltäytyä.
Eikai se nyt haittaa, jos pitää usean metrin etäisyyden ja virpojat pysyvät ulkona. Tosin virpominen on muutenkin pakanallista touhua eikä liity pääsiäiseen mitenkäänMe asutaan haja-asutusalueella ja kyllä ne virpojat joutuu ylimääräisen 300-400 m koukkauksen tekemään kun ovat meillä käyneet.
No, toisaalta oma moka jos eivät virpomiskieltoa noudata.
Niin on mutta kristityt ovat senkin omineet itselleen....Tosin virpominen on muutenkin pakanallista touhua eikä liity pääsiäiseen mitenkään
Päivää, tuommosta ruokaa en ole kokeillut.Päivää,kahvia juotu ja kauraleipää juureslevitteellä.
Lounaaksi tein makaroni-kesäkurpitsa-meetvurstilaatikon
Tiskaamista ja pientä pintojen putsausta.
Aurinko paistaa,pian taas lumet sulaa.
Siksi pääsiäistä vietetäänkin. Tosin Halloween voisi ottaa enemmän tuulta alleen täälläkinNiin on mutta kristityt ovat senkin omineet itselleen.
En määkää. Kuulostaa kauhialta. Sori ny vaan, en pidä meetvurstistaPäivää, tuommosta ruokaa en ole kokeillut.
On muuten hyvää ei muuten oo kevyttä syötävääPäivää, tuommosta ruokaa en ole kokeillut.
Pääsiäinen on pakanoiden juhla. Halloweenin alkuperä on ikävä juttu ja amerikkalaisten juhla. Siksi en vietä sitä.Siksi pääsiäistä vietetäänkin. Tosin Halloween voisi ottaa enemmän tuulta alleen täälläkin
No mun suuhun maistuu hyvältä.En määkää. Kuulostaa kauhialta. Sori ny vaan, en pidä meetvurstista
Calzone?
Pääsiäinen on pakanoiden juhla. Halloweenin alkuperä on ikävä juttu ja amerikkalaisten juhla. Siksi en vietä sitä.
Päivää vaan. Kaunis päivä täällä. Pitäisköhän rillata piffiä?
Pääsiäinen on raamatullista alkuperää. Mut alkuperäiseen pääsiäiseen eivät liity:Eikai se nyt haittaa, jos pitää usean metrin etäisyyden ja virpojat pysyvät ulkona. Tosin virpominen on muutenkin pakanallista touhua eikä liity pääsiäiseen mitenkään
Luikko nää oikein? Mutta pakarat on kivat.Rakastan pakaroita
Mää vähä korjasinLuikko nää oikein? Mutta pyöreät pakarat on kivat.
On nekin. Mun pyöreät pakarat hävisivät teini-iän jälkeen.Mää vähä korjasin
Kyllä ne saa kondikseen pumppaamallaOn nekin. Mun pyöreät pakarat hävisivät teini-iän jälkeen.
En ole tilannut.Ootteko tilannu vaatteita stuntmanista,pitääkö koot paikkaansa vai onko pienempi tai suurempi kuin yleensä?
Kiva takki löytyisi tuolta mutta ei ole kokovaihtoehtoja riitävästi.
Määkin haluaisin, mutta ei tonne mun parvekkeelle sovi kuin muutama tuoli vierekkäin..Tilasin parveke kalusteet. Pöytä ja 2 tuolia. Sai halvalla.