Kauhea tuuli täällä ulkona. Onneksi ei pakotettu ulos tänään.
Täällä on ollut monena päivänäKauhea tuuli täällä ulkona. Onneksi ei pakotettu ulos tänään.
Katupöly lentää, siitepölyä taitaa olla, joten saa taas vetää lääkettä ja allergiatablettejaTäällä on ollut monena päivänä
Kuiva kuin korppulaatikkoJoo, pöly vaan pölisee kuun haarukoita hetkeks aukasee...
Hawa-ii pizzaan ei tule homejuustoa. Paitsi, jos joku tietämätän laittaa sitä siihen.Tein hawaii-pizzaa. Siinä oli -hmmmm- homejuustoa ja ananasta.
En tiedä sielläpäin.Kukaan ei taida asua pohjois-espoossa?
Mistähän saisi vettä. Siis täytettyä pari vesikanisteria. Ku kotopuolessa esimerkiksi S-marketin edessä on hana kesämökkeilijöitä varten ni vastaavaa kaipailisin.
Vesiposti
Vesi ja viemärit
Toimitamme korkealaatuista juomavettä yli miljoonalle pääkaupunkiseudun asukkaalle. Puhdistamme tehokkaasti kaupunkilaisten ja teollisuuden jätevedet sekä rakennamme ja kunnostamme vesijohto- ja viemäriverkostoa.www.hsy.fi
MoroHuomentapäivääwhatewö
Mä olen myös juonut vesipostin vettä. On puhdas.Kiitos! Miten mulle ei tullut mieleenkään koko vesipostit. Yksi on ihan tossa. Nyt on taas tiskivettä.
PäivääHuomentapäivääwhatewö
Joo. Mekin juodaan heti kun kaupasta kannettu loppuu.Mä olen myös juonut vesipostin vettä. On puhdas.
Mä syön eilistä ja huomenna teen lasagnettea.Pitsataikina kohoaa ja bolognesekastikkeentapainen muhii pannulla.