Ei tuo ollut kasleria, mutta jotakin possusta se oliTuli tuosta Kalamiehen annoksesta mieleen yks vanha Äidin ruoka mitä tekis mieli tehdä: kananmunakastike!
En oo lapsuuden jälkeen sitä tehny.
Netissä oli että se yhdistetään perunoiden kalaruuan kanssa, mutta kassler-pihvikin ois sen kans hyvä...ja uunikasviksia/juureksia namnam.
Koita kuitenkin levätä ja ottaa rennosti.Puoli astetta lämpöä ja aivastuttaa. Vatsa löysä.
Ei, ei ole täällä Perä-Hikiän korvessa koronaa.
Mulla on varmaan jokin omituinen Rupana-20.
Good to know... Aamulla heräisi pulunpaskan peittossaNope, sulle olis roudattu sinne patja....ja sen jälkeen sinne ei muuta mahtuiskaan
Juu ja en mä nyt hillu tartuttamassakaan missään.Koita kuitenkin levätä ja ottaa rennosti.
-5 Lauantai-karkkipussia?Tuo taitetaan kiinni ja uunitus
-5 Lauantai-karkkipussia?
-kasviksia ja herkkusieniä?
Eikö jalopena,, salaatti, kurkku ja tomaatti olis pitänyt pistää uunin jälkeen?Kebabliha, Herkkusieni, Jalapeno, Salaatti, Tomaatti, Kurkku, Juusto, Bearnaisekastike
Eikö jalopena,, salaatti, kurkku ja tomaatti olis pitänyt pistää uunin jälkeen?
No onpa hyvät täytteet sun lämpimäisessä.Kebabliha, Herkkusieni, Jalapeno, Salaatti, Tomaatti, Kurkku, Juusto, Bearnaisekastike
Oho, mulla pysy vaikka kirjotin niiden lisäämisen jälkeentesting testing pysyykö hympät
ei pysy ainakaan mulla?
Päivää vaan. Ei täällä mikään toimi vieläkään ja luurilla on hankalaa. Itse ainakin käytän vain luuria täälläIltaa! Onx tääl kettään enää?
Mies lähti töihin niin joku mystinen voima ohjas mun käteen vinkkulasin ja siihen valkoviiniä, ja kyllä, näiden hullunmyllyviikkojen jälkeen olen tuon lasillisen ansainnut.
Ainoa miinuspuoli tässä spontaanissa toiminnassa on että valkoviini on huoneen lämpöistä
Täällähän pysyy hymiötkin näköjään! Vau! Entäs kuvat ja videot pystyyköhän niitä jo lisäileen? Ainakaan profiilikuvia ei näy olevan palautettu
En tiedä mikä toimintahäiriö oli kun ne hympät äsken pysy, joku myöhäinen aprillipila varmaanPäivää vaan. Ei täällä mikään toimi vieläkään ja luurilla on hankalaa. Itse ainakin käytän vain luuria täällä
Viinit voikin kaataa viemäriin. Korkkaa vodkapullo, tulee känni nopsempaaMää olen viettänyt aikaa This is us sarjan kimpussa nyt muutaman päivän ja ajattelin avata äsken punkkupulleron, mutta ei yhtä äkkiä teekään mieli...
Ainakaan lainauksissa ei pysy.En tiedä mikä toimintahäiriö oli kun ne hympät äsken pysy, joku myöhäinen aprillipila varmaan
Eikä näköjään kuviakaan pysty lisäämään ainakaan naviskoiden kautta. Eli tuskinpa korjaavat niitä ikinä. Nyt näköjään taas jäi tuo hymppä tonne ylös, onkohan siinä joku jippo.... Ainakin siirsin rivin ensin alas, lisäsin hymiön ja jatkoin kirjoittamista
Onkos sulle/teillä korona vaikuttanut vielä firman toimintaan?
Onneks et ehtinyt avataMää olen viettänyt aikaa This is us sarjan kimpussa nyt muutaman päivän ja ajattelin avata äsken punkkupulleron, mutta ei yhtä äkkiä teekään mieli...
Meillä on myös jonkun verran tilauksia jäänyt pois mutta tuotantopäällikkö sano että tällä hetkellä on "onni onnettomuudessa" että osa on peruttu sillä toisaalle on menossa tavaraa niin paljon että ei ole varma pystytäänkö kaikkea edes toimittamaan. Eli kiire on silti ihan älytön ja ylitöitä saa painaa niin paljon kuin pystyy. Tosin mä en juuri pysty kun lapset on nyt kotonaAinakaan lainauksissa ei pysy.
Korona ei vaikuta meillä vielä muuten kuin toimitusviiveinä ja kohonneina rahtikuluina. Tavaraa tulee Suomesta, Kiinasta, Etelä- ja Itä-Euroopasta. Katsotaan, miten tilanne etenee. Enemmänkin tilauksia saisi tulla, mutta ompahan kerrankin aikaa tuotekehitykseen
Hyi votkaaViinit voikin kaataa viemäriin. Korkkaa vodkapullo, tulee känni nopsempaa
Kävin just kattomassa töllötintä ja huomasin, että sieltä tulee Vihollinen vuoteessani*pomppii olkkariin*Mä kattelen jurassic worldia
Vodkaa sinne nollakolan joukkoon, koska nollakola maistuu muutenkin siltä, että siinä olisi etanoliaHyi votkaa
Emmää känniä halua, vaan sellasen pienen hiprakan ja sen tunteen mikä tulee pitkin kroppaa kun paikat lämpenee viinistä