Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Perunasalaattia ja kylmiä kananugetteja, autossa, lounaaksi. :X

Mun elämässäni virus haittaa (toistaiseksi) eniten siinä, ettei voi mennä lounaalle kiinalaiseen eikä intialaiseen eikä pakistanilaiseen ekä thaikkupaikkaan eikä edes abcin noutopöytään.

*huokaus*
Mä söin vielä hernekeittoa ja ruisnäkkäriä.
Mulla tuo virus vaikuttaa niin,että en voi mennä töihin((työtoiminta keskeytetty 13.4 asti) kirjastoon ei pääse sekin on suljettu ja suurin osa kirppareista suljettu,samoin uimahalli, liikuntasalit ja osa ravintiloistakin ja riskiryhmään kuuluvana ei pitäis kaupassa käydä ainakaan kovin usein.

Eli suurin osa ajasta menee kotona,lenkillä voi onneksi käydä.
 
Aloitan valivalilla....joka päivä toivon että tää koronaviruksen näköinen palstauudistus olisi peruttu. Tää vie ilon kirjoittamisesta.

Toinen valivali:Apteekissa oli ryysis, vaikka meidän kunnassa ei pitäis vielä olla koronaa. Mokomat hamsterit. (itse hain yhden jatkuvan reseptilääkkeen eräälle riskiryhmäläiselle)
Täällä ei enää hamstraus paljoa näy, yhtenä viikonloppuna ihmiset veti kaupat tyhjiksi, sitten joko tajusivat että kyllä sitä tavaraa tulee lisää tai fiksut kauppiaat on tehneet tripla tilauksia. Käsidesiä ei ole saatavilla, johtuen siitä että siinä on toimitus vaikeuksia.
Ai niin, ja paikallinen korona ei ollutkaan korona, oli ollut virheellinen testitulos:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä