No siksi kalastankin vain muilleAa, okei. Kurja juttu.
No siksi kalastankin vain muilleAa, okei. Kurja juttu.
Hui kaaheeta, minä luulin oikeesti että meinasit alapäätäKurkku, huulet, naama,eli anaflyaktinen shokki
No sitä ei turvoteta pitsalla...Hui kaaheeta, minä luulin oikeesti että meinasit alapäätä
Toivottavasti ei oo tarttunut muihin.Mietin tovin, että mitä teen...sitte kuulin, että meijän ryhmästä on yks sairastunut yllättäen kovaan kuumeeseen ja rajuun yskään (ja oltiin yhet kirjotukset samassa luokassa) ja päätin, että antaapa mennä sitte syksyyn.
Yli puolet tuolta on muutenkin siirtäneet valmistumistaan, osaa pelottaa muuten vaan ja osa kuuluu joko riskiryhmään tai asuvat saman katon alla sellasen kanssa joka kuuluu riskiryhmään
Täh!! Vaikka ehdit jo sinne?!No niin viimein tuli tieto Kelalta että kuntoutus peruttu.
Nyt vasta! :ONo niin viimein tuli tieto Kelalta että kuntoutus peruttu.
Jep nyt vasta. Ois pitänyt kelan siirtää jo maanantaina mut eiii tietenkäön. Turhaa vaivaa ja rahanmenoa asiakkailleNyt vasta! :O
Niinpä, mä tekisin valituksen kelalle.Jep nyt vasta. Ois pitänyt kelan siirtää jo maanantaina mut eiii tietenkäön. Turhaa vaivaa ja rahanmenoa asiakkaille
En mä jaksa valittaa.Niinpä, mä tekisin valituksen kelalle.
Juuh,eilen alkoi ja tänään klo 8 sain tietöö että peruttuTäh!! Vaikka ehdit jo sinne?!
Jooj,totta. Tilanteet nyt muuttuu äkkiä. Ja kelan päätöstä joutui ootamaan sitten kunnon paikkakin. Voi olla että syksyyn siirtyy.. ainakin on jo tuttu paikkaOutoa touhua.
Tai no, minkäs ne sille voivat, että tilanteet muuttuvat. Kai kuntoutus sit järjestetäään myöhemmin. Ja seuraavalla kerralla pakkammishärdellli on hempompi ku jo tietää mitä tarvitsee.
Syksyllä on sitten toivon mukaan uima ja kuntosali puoletki aukiJooj,totta. Tilanteet nyt muuttuu äkkiä. Ja kelan päätöstä joutui ootamaan sitten kunnon paikkakin. Voi olla että syksyyn siirtyy.. ainakin on jo tuttu paikka
Jep,kerkisin onneksi ees eilen 2 krt käymään saunassa ja uimassa. Oli kyllä väsyttävä päiväSyksyllä on sitten toivon mukaan uima ja kuntosali puoletki auki
No on kyllä prseestäJuuh,eilen alkoi ja tänään klo 8 sain tietöö että peruttu
Aattele mikä raato olisit tän päivän uimisten jälkeen ollu. Meinasvat tappaa teidät saunalla ja uimisella.Jep,kerkisin onneksi ees eilen 2 krt käymään saunassa ja uimassa. Oli kyllä väsyttävä päivä
Mullekin tuli mieleen että kerran ne on jo 2 pv olleet niin eiks ne pöpöt oo jo vaihdettu, eli kuntoutusjakso olis voinu jatkua...No on kyllä prseestä
Vaikka nyt onkin poikkeava tilanne niin typerää kesken kaiken sitten lopettaakkaan