Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Kais
Pallerot opiskelee huomisesta lähtien tietokoneidensa edessä kotona/mun työpaikalla.
Osa opettajista pitää (skypetyyppisesti) tunnit ihan reaaliajassa lukujärjestyksen mukaan. Täytyy sanoa pojalle, jos opiskelee kotona ja jos istuu munasillaan, ni ei hirveesti viittis sitten nousta penkomaan repustaan kamoja kesken ”tunnin”.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
Jassådäär, torstain kirjoitukset siirtyvät sitte syksyyn...
Sain tänään kehotuksen puhelimessa välttää nyt kaikenlaista kontaktia keneenkään, ellei ole ihan välttämätön pakko...
Mä vähän jännäsin että meetkö, onneks et mee!❤ Kyllä sitä kerkiää syssylläki skriivailla.

Mä pidin pallerot kotona jo tänäön niin ei viimemetreillä tuu ainakaan koulusta tartuntaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kiva että pääsit sinne ja ihanaa kun pääset valmiiseen pöytään!

Mitä siellä tehdään päivisin kun punttis ja ammeosasto kiinni?
Onha täällä sekä ryhmä että myös yksilö tehtäviä / tapaamisia asiantuntijoiden kanssa ja ulkoliikuntaa..
Joo on kyllä kiva päästä valmiiseen pöytään. :)
Paitsi että ikävä miestä ja kisut ehtii ja ihmettellee missä emäntä on.
 
Onha täällä sekä ryhmä että myös yksilö tehtäviä / tapaamisia asiantuntijoiden kanssa ja ulkoliikuntaa..
Joo on kyllä kiva päästä valmiiseen pöytään.
Paitsi että ikävä miestä ja kisut ehtii ja ihmettellee missä emäntä on.
Ihania sydänkäpysia ootta kun kaipaatte.❤ Mieti sitä jälleennäkemisen riemua! Ero voi pistää rakastamaan vieläkin lujemmin, jos se nyt on edes mahdollista.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Ei alkanut menkat vielä,ei tietenkään kun kylpylä suljetaan. Varmasti mun tuurilla jos kylpylä olisi auki,niin tulisi megamenkat,kunnon veritulva
 
  • Haha
Reactions: r0s
Mä vähän jännäsin että meetkö, onneks et mee! Kyllä sitä kerkiää syssylläki skriivailla.

Mä pidin pallerot kotona jo tänäön niin ei viimemetreillä tuu ainakaan koulusta tartuntaa.
Mietin tovin, että mitä teen...sitte kuulin, että meijän ryhmästä on yks sairastunut yllättäen kovaan kuumeeseen ja rajuun yskään (ja oltiin yhet kirjotukset samassa luokassa) ja päätin, että antaapa mennä sitte syksyyn.
Yli puolet tuolta on muutenkin siirtäneet valmistumistaan, osaa pelottaa muuten vaan ja osa kuuluu joko riskiryhmään tai asuvat saman katon alla sellasen kanssa joka kuuluu riskiryhmään:(
 
Mietin tovin, että mitä teen...sitte kuulin, että meijän ryhmästä on yks sairastunut yllättäen kovaan kuumeeseen ja rajuun yskään (ja oltiin yhet kirjotukset samassa luokassa) ja päätin, että antaapa mennä sitte syksyyn.
Yli puolet tuolta on muutenkin siirtäneet valmistumistaan, osaa pelottaa muuten vaan ja osa kuuluu joko riskiryhmään tai asuvat saman katon alla sellasen kanssa joka kuuluu riskiryhmään:(
Nyt pietään peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä, ettei oo tarttunut muihin!
 

Yhteistyössä