Ei mullekaan. Tosin ei oikein oo koskaan napannut avautua tuolla facessaei mulle vaan kukaan laita facessa mitään pyytöi
Ei mullekaan. Tosin ei oikein oo koskaan napannut avautua tuolla facessaei mulle vaan kukaan laita facessa mitään pyytöi
Avasin julman namipussin.
Millai se on julma?Avasin julman namipussin.
Dracula pussissa lukee julma salmiakki.Millai se on julma?
iso, paksu ja jäykkäMillai se on julma?
Luultavasti oli ennen sinua.Hän tais kirjotella täällä ennen kun tulin tänne?
Nimimerkki on kyllä tuttu.
niinku koivuhalakoiso, paksu ja jäykkä
Mulla on vieläkin, vaikka kuinka paljonJulmaa on se, ettei ulla oo niitä Draculoita.
Minulta ei kysytty, mutta koin hirveän tarpeen vastata, ennen ole ikinä tainnut syödä drakuloita. Lisäksi viimeksi sain salmiakkipääkalloista allergisen reaktion. En kyllä tiedä miksi, varmaan jokin väri- tai lisäaine. Sen verran tiedän, että niitä pääkalloja on kahta eri merkkiä ja toinen ei aiheuta mitään. Niin ja tähän drakulaan vielä, että täytyypä varmaan testailla joskus. Luulen kylläkin, että oon sanonut näin jo aiemminkin... Tulipa pitkä avautuminen Mekolle esitettyyn kysymykseenMulla on vieläkin, vaikka kuinka paljon
Sain jouluna yhdeltä sun toiseltakin niitä lahjaks
Haluukko?
Maista ihmeessä, tosi hyviäMinulta ei kysytty, mutta koin hirveän tarpeen vastata, ennen ole ikinä tainnut syödä drakuloita. Lisäksi viimeksi sain salmiakkipääkalloista allergisen reaktion. En kyllä tiedä miksi, varmaan jokin väri- tai lisäaine. Sen verran tiedän, että niitä pääkalloja on kahta eri merkkiä ja toinen ei aiheuta mitään. Niin ja tähän drakulaan vielä, että täytyypä varmaan testailla joskus. Luulen kylläkin, että oon sanonut näin jo aiemminkin... Tulipa pitkä avautuminen Mekolle esitettyyn kysymykseen
no mikä etteiMulla on puutetta, vaikka kuinka paljon
Sain jouluna viimetteeks
Haluukko auttaa?
Täytyy testata. En vaan oikein ole makean perään. Silloin tällöin vetäsin paksua pepeäMaista ihmeessä, tosi hyviä
Sitten onkin hyvä, että draculat on suolasalmiakkiaTäytyy testata. En vaan oikein ole makean perään. Silloin tällöin vetäsin paksua pepeä
Onko sinulla lämmitettävä kasvihuone r0s? Jos ei, olet mielestäni kylvänyt tomaatit hieman etuajassa, venyvät helposti turhan honteloiksi liian vähässä valossa. Minulla chilit, paprikat ja munakoisot nousevat myös juuri pintaan, mutta tomaatit kylvän vasta viikon kuluttua.Chilit itää! Ja basilikat ja tomaatit! Ja joku mitän en muistanut merkata.
Oispa jo kesä!
Tomaatti olisi pitänyt kylvää jo. Oikea aika on maaliskuun eka viikko.Onko sinulla lämmitettävä kasvihuone r0s? Jos ei, olet mielestäni kylvänyt tomaatit hieman etuajassa, venyvät helposti turhan honteloiksi liian vähässä valossa. Minulla chilit, paprikat ja munakoisot nousevat myös juuri pintaan, mutta tomaatit kylvän vasta viikon kuluttua.
Älä viitsi esiintyä toisina.BÖÖÖ!!!!!
Keinä toisina?Älä viitsi esiintyä toisina.
Mikäs viddu ny? Roosaruusan feissariin tunkee pyyntöä toinen toistaan tummemmilta miehiltä. Mitä en ole hoksannut sääsää asetuksista?
Mulle tulee sillon tällön jotain ulkomaalaisia naisia jotka haluais olla yhteyksissä...joskus tuli myös joltain ''amerikkalaiselta'' sotilaalta pyyntö...
Veikkaan, että toi amerikkalainen sotilas haluaisi, että lähettäisit sille rahnaa
Tarvitaan vain vanha läppäri, nettiyhteys ja hieman englannin kielen taitoa. Sen jälkeen voi olla amerikkalainen sotilas, miljoonaperinnön saaja, välitöntä apua tarvitseva hädänalainen nuori nainen tai mitä tahansa. Yrittänyttä ei laiteta.ei mulle vaan kukaan laita facessa mitään pyytöi
NenunaKeinä toisina?
Onkos jollain muullakin sama nikki käytössä?Nenuna
Siinä tapauksessa taimikasvatustilasi on huoneenlämpöä selvästi viileämpi. Olen joskus kylvänyt maaliskuun ensimmäisellä viikolla ja saanut pitkälti toista metriä korkeita honteloita taimia.Tomaatti olisi pitänyt kylvää jo. Oikea aika on maaliskuun eka viikko.