Kanaa, soossi ja jotakin lisukkeeksi. Riisiä?
Muistatko, kun oli nikki nimeltään Rieputarallaa? Tykkäsin hänestäkin.Heippatirallaa
Mä muistan.Muistatko, kun oli nikki nimeltään Rieputarallaa? Tykkäsin hänestäkin.
Hän tais kirjotella täällä ennen kun tulin tänne?Muistatko, kun oli nikki nimeltään Rieputarallaa? Tykkäsin hänestäkin.
Mekko, mikä sun nikki oli siihen aikaan?Mä muistan.
Pizzaa, ja jotain ruisburgereita?
Ai mä vähän myöhästyinkin kun jo ne paljastitPizzaa, ja jotain ruisburgereita?
Pitää miettiä. Hetko.Mekko, mikä sun nikki oli siihen aikaan?
Pizzaa, ja jotain ruisburgereita?
En muista silloista nikkiä. Muistaako roosa tai kais tai joku? V. 2010-2014?
Joo ja 2010 oli Lilith Le Mort. Piti kaivella vanhoja ketjuja.Lady Gardanea
Sinä et häntä tunne, joten ole vaiti.Miksi vastasit ja kiitit, kun ei se tarkoittanut sua. Et ole ihana.
Käy ostamassa?Tekee mieli jotakin hyvää.
Tiedän kyllä ettei ole ihana. Et säkään ole. Varsinaisia räkäpaakkuja.Sinä et häntä tunne, joten ole vaiti.
Mek on ihana ihminen, jolla on herkkä ja toiset huomioonottava luonne suurella sydämellä varustettuna.
Älä puhu hänestä sellaista mikä ei pidä paikkaansa, enemmän sun mielipide kertoo sinusta ihmisenä.
Pitäisikö sen olla samaa mieltä sun kanssa?Sieltähän se kikkare taas kaivautui raakkumaan muiden puolesta.
En viitsi sen takia. Huomenna sitten.Käy ostamassa?
Tuo on jo noloa peukuttaa kehuviestiään... Vähänkö on pisua päässä. Ilmankos ei järkeä sinne mahdukaan.Sinä et häntä tunne, joten ole vaiti.
Mek on ihana ihminen, jolla on herkkä ja toiset huomioonottava luonne suurella sydämellä varustettuna.
Älä puhu hänestä sellaista mikä ei pidä paikkaansa, enemmän sun mielipide kertoo sinusta ihmisenä.
Siis samaa mieltä sun ja mun kanssa. Tottakai.Pitäisikö sen olla samaa mieltä sun kanssa?