vierailija
Niin, sinä aina kius:aat täällä.onko sun elämässä joku pielessä?Sulje suusi limaläjä.
Niin, sinä aina kius:aat täällä.onko sun elämässä joku pielessä?Sulje suusi limaläjä.
Joo, senkin kiusanhenget ajoi pois palstaltaMuistatko, kun oli nikki nimeltään Rieputarallaa? Tykkäsin hänestäkin.
NamsTäällä jotain broilerista, paprikasta, sipulista, valkosipulista, kermasta ja aura-juustosta. En oo vielä päättänyt, tuleeko siitä risotto vai kastike vai onko lisukkeeksi muusia vai jotain ihan muuta.
Heii! Nyt lopetat valehtelemisen saatana!miksi puolustat,etkö tiedä miten rumasti se kirjoittelee susta yyveillä?
paskapuhettaruutiukko = harmaa kiusaaja
niinpämiksi puolustat,etkö tiedä miten rumasti se kirjoittelee susta yyveillä?
Kaveripyyntöjä?Mikäs viddu ny? Roosaruusan feissariin tunkee pyyntöä toinen toistaan tummemmilta miehiltä. Mitä en ole hoksannut sääsää asetuksista?
niin, se on samaa mieltä ja tietää mitä täällä oikeasti tapahtuu. että e ei ole se kuka sanoo olevansa.alakulma on tykännyt haukkumaviestistä edellisellä sivulla
miksi kiitit kun ei se sua tarkoittanut. et ole mitenkään ihanaKiitos
ei kait feispuukissa voi mitenkään estää kaveripyyntöjäMikäs viddu ny? Roosaruusan feissariin tunkee pyyntöä toinen toistaan tummemmilta miehiltä. Mitä en ole hoksannut sääsää asetuksista?
Mulle tulee sillon tällön jotain ulkomaalaisia naisia jotka haluais olla yhteyksissä...joskus tuli myös joltain ''amerikkalaiselta'' sotilaalta pyyntö...Mikäs viddu ny? Roosaruusan feissariin tunkee pyyntöä toinen toistaan tummemmilta miehiltä. Mitä en ole hoksannut sääsää asetuksista?
niin varmaan....Mulle tulee sillon tällön jotain ulkomaalaisia naisia jotka haluais olla yhteyksissä...joskus tuli myös joltain ''amerikkalaiselta'' sotilaalta pyyntö...
Veikkaan, että toi amerikkalainen sotilas haluaisi, että lähettäisit sille rahnaaMulle tulee sillon tällön jotain ulkomaalaisia naisia jotka haluais olla yhteyksissä...joskus tuli myös joltain ''amerikkalaiselta'' sotilaalta pyyntö...
Sitä nimenomaan, ohan noista monet varotelleet netissä..Veikkaan, että toi amerikkalainen sotilas haluaisi, että lähettäisit sille rahnaa
ootahan kun katson... joo ei ole.ei mulle vaan kukaan laita facessa mitään pyytöi
ei mulle vaan kukaan laita facessa mitään pyytöi
ei kiitosMä voin ohjata nää herrasmiehet sulle, jos haluat