lispett
nyt ne hävisi taasKiitos KM ja Ruutis. Löyty vanhatkin yksärit!
nyt ne hävisi taasKiitos KM ja Ruutis. Löyty vanhatkin yksärit!
siis mitvit????nyt ne hävisi taas
vanhalla palstalla pysty huijaa samoin pl avatarKoodarit ei nyt ihan miettinyt tätä nimimerkkiasiaa loppuun asti. Tästä saatiinkin trollien palsta
Toi ylempi ei ollu lissu....vanhalla palstalla pysty huijaa samoin pl avatar
eipä muuten olluToi ylempi ei ollu lissu....
ei niin helposti kun oli se avatar. siitä näki kuka kukin onvanhalla palstalla pysty huijaa samoin pl avatar
Pistäkäähän korjauspyyntöä ylläpidolleKoodarit ei nyt ihan miettinyt tätä nimimerkkiasiaa loppuun asti. Tästä saatiinkin trollien palsta
Mikä lie kateellinen pygmi.Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?
Kiitos ajatuksesta. Ei valitettavasti mahdu. 9v ja kenkä 37-38. Koulussa joku poika oli 'kehunut" kirahviksi...
Minä rapsutan!Mun limppua syyhyttää. RAAPISIKO JOKU?
kANNATAN!!!avattaret takas!
Ja toikaan ei ollu mekko. Voihan nenä, täällä tapahtuu kauheita vielä, kun mä menen kommentoimaan jotain jollekin trollillekiitti
Onko niillä sellaiset? En oo nähny mittään.ei tuu perkelettään, nyt eeseiskan tai roosan pitää opettaa kaikille allekirjotuskuvan laitto
jeoOnko niillä sellaiset isot lerssit? En oo nähny mittään. tunsin vaan.
Tyttöjen välistä...vink vink
Oon aivan samaa mieltäPyörin illalla netissä siellä sun täällä, kun en halua tulla palstalle. Ei johdu palstalaisista.
Viime palstauudistukseen meni ehkä päivä aikaa tottua, tähän en totu millään.
Kaikkialla muualla netissä missä oon tänään käyny, on ihanan selkeät sivut. Silmä lepää.
Onnea Kaksplus, teillä on varmaan netin epäselvimmät sivut! Oikein optikon painajainen.
No, hyvää yötä kaikille! Käväisen nopsaan Vauvalla.
Ja taas tää pska hukkas viestistä hymiöt....aargh...Oon aivan samaa mieltä
Ja mitä yksärikeskusteluun tulee, ei mullakaan enää näy vanhat yksärit.
Ne näky kyllä vielä eilen.
Mullakin näkyy yksärit ihan himmeesti. Se vaati, että sain viestin. Silti ne ei näy siellä, mutta näkyy eri kohdassa, kun poistuu kyseisestä viestistä...Ja taas tää pska hukkas viestistä hymiöt....aargh...