Mun mielestä kaikkia hymiöitä ei voi käyttää,teksti on pientä. Vaakatasossa on hankala lukea,kuvia ei saa lisättyä.Miten tätä muka on vaikea käyttää?
Mun mielestä kaikkia hymiöitä ei voi käyttää,teksti on pientä. Vaakatasossa on hankala lukea,kuvia ei saa lisättyä.Miten tätä muka on vaikea käyttää?
Niinno ne toki.Mun mielestä kaikkia hymiöitä ei voi käyttää,teksti on pientä. Vaakatasossa on hankala lukea,kuvia ei saa lisättyä.
apua oks säi ok??Tietty ditä vois sit kiepsta vaiks rimiin ja selveriin ja ostaa pari lavaa kuoharia ylioppilaspippaloita silmälläpitäen.
Ni ja hillomarjoja pakkasesta.
Ja rakveren maukkaita raakamakkaroita!
Ei tää ehkä ihan niin kaameaa olekaan.
Nyt en tainnut täysin ymmärtää.apua oks säi ok??
Mulla ei, autossa ja tää palsta ei toimi
Häh??Nyt en tainnut täysin ymmärtää.
Selkeesti alkaa jo lähestyvä nääshole vaikuttamaan ajatuskykyynHäh??
Mulle tuli kaiisin viesrtiin ilmo?
Häh ? En mä ymmärrä palstaa enääHäh??
Mulle tuli kaiisin viesrtiin ilmo?
ilmot menee miten sattuuHäh ? En mä ymmärrä palstaa enää
Näköjäänilmot menee miten sattuu
Nyt jo?Nyt alkaa riettailu ja porrnoleffojen katselu
Tietty ditä vois sit kiepsta vaiks rimiin ja selveriin ja ostaa pari lavaa kuoharia ylioppilaspippaloita silmälläpitäen.
Ni ja hillomarjoja pakkasesta.
Ja rakveren maukkaita raakamakkaroita!
Ei tää ehkä ihan niin kaameaa olekaan.
Terekest. Kas sa tahad istuda minu kõrvale?Kamalaa, nysse puhuukin jo ihan viroo
Ai että halusinko istua sun kikkelille?Terekest. Kas sa tahad istuda minu kõrvale?
Ai että halusinko istua sun kikkelille?
No tuota kai me ensiks kahvit juodaan?
No joo, mutta kuulosti liian tuhmalta suomentaa se muutenNo toki jos sää haluut ja herrasmiähenä tarjoan kaffet. Tosin ei se käänny ihan noin suomen kielelle
Sää taisit kuulla mitä halusit kuullaNo joo, mutta kuulosti liian tuhmalta suomentaa se muuten