Niin ja tissiposken posket oikein kiiltää nyt, kun veren valuminenkin tyrehtyi
Siis liu'ut persiilläsi vai jaloillasi?Ette varmaan halua tietää, mutta kerron koska voin.
Kiiltopyllystä tuli mieleeni:
Mulla on tapana joskus liukua saippuan avulla pitkin kylppärin lattioita. Otan oikein seinästä vauhtia kaksin jaloin. Onneks on pitkä kylppäri. Vois asetella shamppoopulloja riviin ja kattoo tulisko täyskaato!
Rinsessalla ei ole persettä vaan peppu! Ja juu-u - sillä liu’un.Siis liu'ut persiilläsi vai jaloillasi?
Joo, mun sairas mielikuvitus jo osaa kuvitella useita liukumistyylejä ja eri telakointimahdollisuuksiaRinsessalla ei ole persttä vaan peppu! Ja juu-u - sillä liu’un.
No mä yritän. Hetki pieniEn näköjään osaa käyttää yksäreitä!
KM laitatko viestin ni ehkä osaan vastata, olis asiaa!
silläpä se siivoominen sopiikin niin hyvin emännilleTulee kiva mieli kun on oikein siistiä ja siinä saa ihan hitsin hyvää hyötyliikuntaa!
T. Pylly kiittää ja jalkalistat kiiltää.
Emmä osaa... Klikkaan tuota yksityisviestit kohtaa, niin siellä lukee vain, että sinulla ei ole yksityisviestejä.En näköjään osaa käyttää yksäreitä!
KM laitatko viestin ni ehkä osaan vastata, olis asiaa!
Eli viestin pystyy lähettämään toisen profiilisivun kautta, mutta jos se näkymä on täysin rajattu, niin ei pystymää laitoin siille viestiä ja kai se meni läpi
vaikea sanoa että miks sulta ei lähe viestitEli viestin pystyy lähettämään toisen profiilisivun kautta, mutta jos se näkymä on täysin rajattu, niin ei pysty
Nonni, hiivatti. Mulla sama! Olis ikävää jos kaikki vanhat yksärit ois kadonnu. Mulla niitä on vuosien varrella kertyny PALJON ja niitä oli joskus kiva lueskella ja naureksia, ehkäpä niiden palautus kestää tjtn.Emmä osaa... Klikkaan tuota yksityisviestit kohtaa, niin siellä lukee vain, että sinulla ei ole yksityisviestejä.
Ja tuskin tuleekaan, koska siellä ei ole kohtaa mistä yksärin voisi lähettää... En ainakaan nähnyt
Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?En mä löydä mitään yksäreitä.
Nonni, hiivatti. Mulla sama! Olis ikävää jos kaikki vanhat yksärit ois kadonnu. Mulla niitä on vuosien varrella kertyny PALJON ja niitä oli joskus kiva lueskella ja naureksia, ehkäpä niiden palautus kestää tjtn.
Voimmää tässäkin udella. Minkä kokosta jalkaa tellä menee rullaluistimiin? Meillä olis yhet tosi hyvät tytön rollerbladet vailla käyttäjää. Säädettävät kokoa 33-36,5. Muistin et ois ollu isommat mut ne olikin ton kokoset.
Ok. Minulla ei. Kyllä tää bugittaa ja pahasti.mää en säästele vanhoja yksäreitä mutta viimeisin ennen palstauudista näkyy
mun muistin mukaan kaikki palstauudistukset on menneet persielleenOk. Minulla ei. Kyllä tää bugittaa ja pahasti.
Jos viittit niin yritä lähettää minullekin yksäri. Katson näkyykömun muistin mukaan kaikki palstauudistukset on menneet persielleen
laitoin tulemaanJos viittit niin yritä lähettää minullekin yksäri. Katson näkyykö
Ok, täytyy tyrkätä toisaalle.Jep, kaikki yksärit kadonneet. Näkyykö muilla vanhoja? KRUT?
Kiitos ajatuksesta. Ei valitettavasti mahdu. 9v ja kenkä 37-38. Koulussa joku poika oli 'kehunut" kirahviksi...