Mulla ei oo nyt ykskään jäänyt, tosin en vielä montaa viestiä oo laittanutkaan...Kaikki jää moderaattorin arvosteltavaksi nyt näemmä
Johtunee ihan lähettäjästä, muuta en keksi
Mulla ei oo nyt ykskään jäänyt, tosin en vielä montaa viestiä oo laittanutkaan...Kaikki jää moderaattorin arvosteltavaksi nyt näemmä
Mulla on jäänyt monta ja aivan viatonta, sen jälkeen kun moderointi tiukkeni.Mulla ei oo nyt ykskään jäänyt, tosin en vielä montaa viestiä oo laittanutkaan...
Toivoitko taas kaikkien palstailijoitten kuolemaa kuten tuossa muutama päivä sitten vai oliko sekin taas näitä kännissä ja läpällä juttuja. Vai miksei viesti kelvannut?Kaikki jää moderaattorin arvosteltavaksi nyt näemmä
On mullakin muina päivinä jääny, mut tänään ei ole yhtään.Mulla on jäänyt monta ja aivan viatonta, sen jälkeen kun moderointi tiukkeni.
uskaltais vain lähitoimintaetäisyydellepantavia ja kunnioitusta herättäviä
No yökuskaltais vain lähitoimintaetäisyydelle
Multa saa ainakin napakan potkun mu*ille tai kivespuristuksen sen verran kovana, että laulaa kirkkokuorossa Aave Mariaa vielä ensi joulunakin C mollissauskaltais vain lähitoimintaetäisyydelle
Mitähän te seuraaravaks keksitte.Ell* ja Ell* ovat sama henkilö!
Ell* ja Ell* ovat sama henkilö!
no voi vide, tiikeri&lutka olis aika magee yhdistelmäNii, ei tästä hirvee aika ole kun eräs ihana ihminen pyysi, että mun täytyy herättää sisäinen tiikerini ja sitten sainkin sen hereille ja nyt mä olen ihan ettäNiin että perhana, ei olis pitänyt noudattaa sitä kehoitusta..
No joo eikun siis, tuntuu hyvälle ja ei, en ole l*tka vaikka sanana tuo hauska onkin
Ehkä ne ei jaksa kaikkeen puuttua. en tiedä. tai sitten ne suunnittelee jotain, kohta loppuu palsta kaikilta.Ihan ku mode haluis et välit täällä hajoo.
Kun muutenkin saa noita mauttomuuksia jauhaa...
taitaa olla p*au.la saapunut hoodeille.Mitä helv.... nyt menee hämäräks
Eihän tänne jäis ketään bannattavaa, jos kaikki harmaat ja mustat lopetettais?Noniin LOPETTAKAA NYT JO KAIKKI. mustat sekä harmaat. kaikki.
Ilmeisestitaitaa olla p*au.la saapunut hoodeille.
Kuin niin et tiedä?en ole kertonu, en tiedä maanilveilystä mitään
Sulla on kyllä palstahistorian pitäaikaisin vainoharha.Oisko eräs pitkäkaulainen afrikan eläin päässyt modeksi?
No se on varmaan tarkoitus. pitää anoa jotain kultajäsenyyttä ja maksaa kultaisia käpyjä ennen kuin pääsee takaisin...Eihän tänne jäis ketään bannattavaa, jos kaikki harmaat ja mustat lopetettais?
Paula parka jos tuo tapahtuu, hänet kun on bannattu varmaan jo kaikkialta muualta.kohta loppuu palsta kaikilta.