valehtelin yrittäessäni ylläpitää kulissiaSe mitään akastaan ole eronnu kun juuri kehui että ovat kesämökin ostaneet.
valehtelin yrittäessäni ylläpitää kulissiaSe mitään akastaan ole eronnu kun juuri kehui että ovat kesämökin ostaneet.
Tapasitte joskus 60-luvulla palstan kautta?Silloin oli kesä ja alkuilta. Ei ollut pimeä ulkona.
Älä yritä ei mene läpi.valehtelin yrittäessäni ylläpitää kulissia
Sulla ja Paattomalla.ei täällä kellään ole oma kuva profiilikuvana
paitsi mulla
Löytyi syy siihen tosiasiaan miksi akka jakaa per*ettään pitkin kyliä.joo niin kokkaisin mutta ei se auta ku ei enää seiso
Tapasitte joskus 60-luvulla palstan kautta?
niimpä mutta eunukin ei kannata olla kade eksän /ceestäLöytyi syy siihen tosiasiaan miksi akka jakaa per*ettään pitkin kyliä.
Ei ole ex ja pikkulinnut ovat kertoneet että tuo on totta.niimpä mutta eunukin ei kannata olla kade eksän /ceestä
Mikä muka?Ei ole ex ja pikkulinnut ovat kertoneet että tuo on totta.
Vaimo on ollut antelias kylän miehille.Mikä muka?
Mitä sitte.Melko ikävä tunnelma täällä nyt
On ollut koko päivän, nyt meni tosi synkäks. On niin mauttomia ton yhden jutut.Melko ikävä tunnelma täällä nyt
niin on kun kiusaajat ja jankuttajat vaan jatkaa... ei ne taida väsyä ikinäMelko ikävä tunnelma täällä nyt
Sinähän se harmaana vittuilet krutille.Melko ikävä tunnelma täällä nyt
tokkopa sentään, ei mulle ole juuri viimeaikoina viitsitty vittuillaSinähän se harmaana vittuilet krutille.
Ne on ikiliikkujianiin on kun kiusaajat ja jankuttajat vaan jatkaa... ei ne taida väsyä ikinä
Mitä jos hajoaisit?Ne on ikiliikkujia
Usko jo ei mene läpi että olisit eronnut.tokkopa sentään, ei mulle ole juuri viimeaikoina viitsitty vittuilla
ei kukaan jaksa potkia jo valmiiksi maassa makaavaa
Ei nyt oikein jaksais, kun heräsin äsken.Mitä jos hajoaisit?
Sitähän te yritätte. Mut Ellu on tiikeri, tiikerit ei niin vaan hajookkaanMitä jos hajoaisit?
Upeita ja kunnioitusta herättäviätiikerit on kuumia kissoja
Nii, ei tästä hirvee aika ole kun eräs ihana ihminen pyysi, että mun täytyy herättää sisäinen tiikerini ja sitten sainkin sen hereille ja nyt mä olen ihan ettäSitähän te yritätte. Mut Ellu on tiikeri, tiikerit ei niin vaan hajookkaan