vierailija
No niin just. Nyt tuli jymypaljastus oikea suhde jytkyOho!
No niin just. Nyt tuli jymypaljastus oikea suhde jytkyOho!
Kyllä minä voin huomioida sinutkin niin ei tarvitse mököttää ja esittää välinpitämätöntä.No sun huomiota ei kukaan täällä kaipaa.
Jaahasakeila on mun emäntä
no sinäkö olet?Oletko nähnyt hänet?
näin on, olen pannu melkein kaikkia palstan daamejaNehän ollu samassa sängyssäkin!
Mitähän krutin vaimo on asiasta mieltä? Tuskin tietää miehensä seikkailuista.No niin just. Nyt tuli jymypaljastus oikea suhde jytky
ei mulla ole vaimoa, oon pinttyny poikamiesMitähän krutin vaimo on asiasta mieltä? Tuskin tietää miehensä seikkailuista.
Nytcei puhuttu mun näkemisistä. Et voi väittää tietäväsi onko kaunis vai ei jos et ole nähnyt häntä.no sinäkö olet?
Joko vaimo tajusi heittää pellolle?ei mulla ole vaimoa, oon pinttyny poikamies
joJoko vaimo tajusi heittää pellolle?
No voi sentään
väittää voi mitä tahansa, uskoo ken haluaaNytcei puhuttu mun näkemisistä. Et voi väittää tietäväsi onko kaunis vai ei jos et ole nähnyt häntä.
Eli ei sua kannata uskoaväittää voi mitä tahansa, uskoo ken haluaa
Vaimo heitti pihalle ja ruutis muutti mun luo.Joko vaimo tajusi heittää pellolle?
ei se ollut lopulta suurikaan ihme, olen ihan paska mies tai mies tuskin ollenkaan varsinkin jos palstaan on uskominenNo voi sentään
Mut sähän kokkaatkinei se ollut lopulta suurikaan ihme, olen ihan paska mies tai mies tuskin ollenkaan varsinkin jos palstaan on uskominen
ja miksei olisi?
Ei oo paljo levy vaihtunu täällä tämän päivän aikana, ihme kinaa ja vänkäystä aamusta astiNonni. Olisiko jo aika vaihtaa levyä
Senkin kettu, että kehtasitkin vaihtaaMä päätin vaihtaa profiilikuvan koska ei oikeasti täällä kannata omaa pärstäänsä esillä pitää.
Niin on voisivat jo lopettaaEi oo paljo levy vaihtunu täällä tämän päivän aikana, ihme kinaa ja vänkäystä aamusta asti
Ei krut ole kelvoton.Mut sähän kokkaatkin
Et sä sillon ihan kelvoton voi olla
joo niin kokkaisin mutta ei se auta ku ei enää seisoMut sähän kokkaatkin
Et sä sillon ihan kelvoton voi olla
Mitäs sä oot puuhannu tänään? Onko huomenna töitä vai ootko lomalla?Niin on voisivat jo lopettaa