Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä v*tttttu sinuakin vaivaa kun on pakko tulla puuttumaan muiden juttuihin ja varsinkaan vaan noin pikaisesti asiaan tutustumalla. Ai niin kun sähän tykkäät lirkutella miehille,sehän se olikin.
Mua vaivaa polvikipu tällä hetkellä, kiitos kysymästä:)
Ja ojentajat on taas pitkästä aikaa ihan kosketusarat, pitää lisätä proteiinia ruokavalioon:p
Mitähän vielä, kahvia tekis mieli mut enpäs keitäkkään ja vähän niinkuin nälkä mut en todellakaan mene enää syömään:cautious:
Pesin hampaanikin jo.
Entäs mikä v*tttttu sinua vaivaa?:unsure:
Kerro pois kaikki huolet ja murheet!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Neidar
vierailija
Mua vaivaa polvikipu tällä hetkellä, kiitos kysymästä:)
Ja ojentajat on taas pitkästä aikaa ihan kosketusarat, pitää lisätä proteiinia ruokavalioon:p
Mitähän vielä, kahvia tekis mieli mut enpäs keitäkkään ja vähän niinkuin nälkä mut en todellakaan mene enää syömään:cautious:
Pesin hampaanikin jo.
Entäs mikä nua vaivaa?:unsure:
Kerro pois kaikki huolet ja murheet!:barefoot:
No se proteiini ei auta ojentajakipuun. (n)

Ahdistaako sua se jokailtainen pakkosuikkari? Haet täältä ensin vähän jännitystä ja flirttailet jotta voit sitten sillä aikaa ajatella palstan miehiä
 
Mua pyydettiin leffaan, huomenna pitäis mennä.:cautious: Onkohan siellä edes menossa mitään sellaista että pysyis sen aikaa hereillä.:D
 
Tylsää. Popcornipoksin voi laittaa syliin, pohja avautuu ja sinne voi tunkea munan, sitten kun neitokainen napsii poppareita niin ennen pitkään siellä on ullatuuuus!:D
Ööö niin mitä sitten kun se kuumien poppareiden polttama veltto peeniksen kärki löytyy sieltä? Alkaako kukaan imemään sitä sielä elokuvissa?
Tai sylkkyyn tulemaan mutta ei sekään auta koska se peenis on saanut jonkinasteisia palovammoja niistä poppareista!
Sekä ei kukaan voi edes sinisten pillereiden kanssa pitää jöpötystä yllä niin kauan että se terskan pää löytyy sieltä poppareiden seasta, kun katsotaan jotain ihme lovestory leffaa
Ekalla varttitunnilla ois niinkuin syytä alkaa tapahtumaan jotakin.
Eikä eieieieiei
En tykkää ideasta
 
No se proteiini ei auta ojentajakipuun. (n)

Ahdistaako sua se jokailtainen pakkosuikkari? Haet täältä ensin vähän jännitystä ja flirttailet jotta voit sitten sillä aikaa ajatella palstan miehiä
Auttaapas kun lihakset saa rakennusaineita, palautuu nopeammin.
Ei mua ahdista mikään, eikä mulla oo tähän mennessä ollut yhtään ainoata pakkosuikkaria:) En mä flirttaile täällä kenenkään kans, nyttenkin oikeastaan sinä olet ainoa kenen kans toistaiseksi olen keskustellut, enkä minä tätä flirttailuksi miellä:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä