vierailija
En oleOotko kade?
En oleOotko kade?
Mua vaivaa polvikipu tällä hetkellä, kiitos kysymästäMikä v*tttttu sinuakin vaivaa kun on pakko tulla puuttumaan muiden juttuihin ja varsinkaan vaan noin pikaisesti asiaan tutustumalla. Ai niin kun sähän tykkäät lirkutella miehille,sehän se olikin.
No niitä ei enää sieltä rotkosta löydä jos ovat jo pehmenneetEn puhunut siitä kuin tuoreita ne mun antamat banaanit sulle on.
No jos Lissu antais sulle uusia?No niitä ei enää sieltä rotkosta löydä jos ovat jo pehmenneet
Mikä banaani, annoin sen just sulle.Onko sulla? Voi harmi
Tunge se banaani sinne niin saat ehkä seittiä vähemmälle
No se proteiini ei auta ojentajakipuun.Mua vaivaa polvikipu tällä hetkellä, kiitos kysymästä
Ja ojentajat on taas pitkästä aikaa ihan kosketusarat, pitää lisätä proteiinia ruokavalioon
Mitähän vielä, kahvia tekis mieli mut enpäs keitäkkään ja vähän niinkuin nälkä mut en todellakaan mene enää syömään
Pesin hampaanikin jo.
Entäs mikä nua vaivaa?
Kerro pois kaikki huolet ja murheet!
Ei sillä ole enääNo jos Lissu antais sulle uusia?
Mukavaa, nyt kun karvat ei ole edessä niin näet etsiä kaikki sinne kadonneet tavaratMikä banaani, annoin sen just sulle.
Mulla kaikki hyvin alakerrassa, ei seittejä, tai muutakaan ylimääräistä, ajelin sieltä tänään karvatkin pois, eli sileä ihana pimppu.
Se joku pikku naisiaMua pyydettiin leffaan, huomenna pitäis mennä. Onkohan siellä edes menossa mitään sellaista että pysyis sen aikaa hereillä.
No ei ole ku annoin sen jo sulle. Olit niin harhoissa, että söit sen.Ei sillä ole enää
Sen käyn katsomassa tyttöporukassa.Se joku pikku naisia
En osaa sanoa, leffathan on huonoin paikka ikinä treffeille. Istut siinä sanomamatta mitää kaks tuntia.Mua pyydettiin leffaan, huomenna pitäis mennä. Onkohan siellä edes menossa mitään sellaista että pysyis sen aikaa hereillä.
Tylsää. Popcornipoksin voi laittaa syliin, pohja avautuu ja sinne voi tunkea munan, sitten kun neitokainen napsii poppareita niin ennen pitkään siellä on ullatuuuus!En osaa sanoa, leffathan on huonoin paikka ikinä treffeille. Istut siinä sanonamatta mitää kaks tuntia.
No sä taidat tehdä tuon jutun toisinpäin kun olet niin villi.Tylsää. Popcornipoksin voi laittaa syliin, pohja avautuu ja sinne voi tunkea munan, sitten kun neitokainen napsii poppareita niin ennen pitkään siellä on ullatuuuus!
Älä valehtele, niin ahnaasti söit sen että annoin sulle koko tertun!Et antanut. Sä tungit senkin sinne värkkiis
Ööö niin mitä sitten kun se kuumien poppareiden polttama veltto peeniksen kärki löytyy sieltä? Alkaako kukaan imemään sitä sielä elokuvissa?Tylsää. Popcornipoksin voi laittaa syliin, pohja avautuu ja sinne voi tunkea munan, sitten kun neitokainen napsii poppareita niin ennen pitkään siellä on ullatuuuus!
Juu, sulla ja tertulla on aina vähän sellaiset leikitÄlä valehtele, niin ahnaasti söit sen että annoin sulle koko tertun!
Sitten kysyit että montako banaania tertussa on ni kerroin että se on tertun oma asia!
"ite oot", kunnon 3-vuotias.onko sulla?sepä ikävää
Ööö niin mitä sitten kun se kuumien poppareiden polttama veltto peeniksen kärki löytyy sieltä? Alkaako kukaan imemään sitä sielä elokuvissa?
Tai sylkkyyn tulemaan mutta ei sekään auta koska se peenis on saanut jonkinasteisia palovammoja niistä poppareista!
Voi sua, kävikö tunteisiin. Sua harmittaa kun pikkulikkaa"ite oot", kunnon 3-vuotias.
Auttaapas kun lihakset saa rakennusaineita, palautuu nopeammin.No se proteiini ei auta ojentajakipuun.
Ahdistaako sua se jokailtainen pakkosuikkari? Haet täältä ensin vähän jännitystä ja flirttailet jotta voit sitten sillä aikaa ajatella palstan miehiä