vierailija
Mullon kuulokkeet korvilla
Mullon kuulokkeet korvilla
mikä papukaija sinä olet?Voihan ellulla olla kuulokkeet korvilla niin ei naapurit häiriinny.
Annatko paljaalla vedellä?Nieletkö?
Avaatko sä oven jos joku random ihminen tulee pimpotteleen? Mä en avaa ikinä jollei etukäteen ole tiedossa et joku on tulossa....Tuuletin puhaltaa täysillä samoin musiikki korvissa, joten on erittäin todennäköistä etten kuule jos ovikellokaan soi
Mikä i di ootti sinä olet?mikä papukaija sinä olet?
Tuo suuhun ottaminen on vinkeä juttu.
Itse olen rakentanut maantiesiltoja, korjannut kaivoskoneita, viljellyt maata.
Onko koskaan kutsuttu mua "moniosaaja,Algoma"? Ei! Mutta kerran, vain yhden kerran otin suuhuni ja siitä saakka olen saanut kantaa nimeä siitä.
Otit suuhun mitä? Sperma snapsin?Tuo suuhun ottaminen on vinkeä juttu.
Itse olen rakentanut maantiesiltoja, korjannut kaivoskoneita, viljellyt maata.
Onko koskaan kutsuttu mua "moniosaaja,Algoma"? Ei! Mutta kerran, vain yhden kerran otin suuhuni ja siitä saakka olen saanut kantaa nimeä siitä.
hyvä kun myönnät itsekinMinä olen kaikista suurin i di ootti!
Kuinka t yh´mä olet? jankutat ja jankutat jo toista päivää siemennesteestäAnnatko paljaalla vedellä?
Ei ku St Remyä. Nyt ne haukkuu mua juoppolalliksi.Otit suuhun mitä? Sperma snapsin?
En, mulla on ovisilmä.Avaatko sä oven jos joku random ihminen tulee pimpotteleen? Mä en avaa ikinä jollei etukäteen ole tiedossa et joku on tulossa....
Tosimies käy napsaisee kullin poikki .
Ota maitohappobakteeria ja närästyslääkettäPaha olo vaikka olen syönyt.
Paha olo, silmä musta, syli täynnä oksennusta..ahaa, mä alan aavistaa, tää taitaa karapulaa.
Somacia löytyy.Ota maitohappobakteeria ja närästyslääkettä
Ei närästyslääkettä jos ei närästä. sä voit vetää vaikka matokuurin.Ota maitohappobakteeria ja närästyslääkettä
Ota maitohappobakteeria ja närästyslääkettä ja piimää ja maitoa ja kahvia ja teetä ja hernekeittoa ja makaroonilaatikkoa ja leipää ja sämpylää ja pullaa
Ei se auta heti kun se on pitkävaikutteinen. Ota ruokasoodaa veteen liuotettuna se auttaa heti.Somacia löytyy.
Ei ole ruokasoodaa.Ei se auta heti kun se on pitkävaikutteinen. Ota ruokasoodaa veteen liuotettuna se auttaa heti.
No ota viinaa sitten sitä varmaan kaapissasi on.Ei ole ruokasoodaa.
No menehän sitten oksentamaan ja suihkun kautta nukkumaan, pai pai.taitaa olla rapula. mutta ei hätää, käy nukkumaan ja valvo taas kaiket yöt se auttaa.