Mällinaamana taas lähössä liikenteeseen?
Mällinaamana taas lähössä liikenteeseen?
Tekee hyvää iholle.Mällinaamana taas lähössä liikenteeseen?
Niin mieti, jos sinäkin olisit tullut vielä samaan aikaan nukkumaan. Mitähän harmaa olisi sitten kuvitellut...Ajatella, siinä täytyy olla jotakin omituista.
Voi joskus kun näkee jotain pahaa unta niin herää itkien. Se on ahdistavaa. Minulle on käynyt niin monta kertaa. Onneksi se oli vain unta.
Nyt taidat haaveilla omias
Kaupassa käyty, mitään järkevää en ostanut kun mitään järkevää ei tee mieli tällä helteellä syödä!!
Suihkussa käyty ja nyt tuulettelen tuulettimen edessä tukka märkänä ja pehmeälle kookokselle tuoksuen
Ai niin, heräsin aamulla omaan itkuuni kun näin unta, että hävitin uuden kissanpentuni...jota ei siis oikeasti ole edes olemassa...unenpöpperössä tuon asian tajuamiseen meni n. 10 minuuttia ja vasta sitten älysin lopettaa itkemisen
Tuskin olet mällejä naamaan ottanut ikinä.Tekee hyvää iholle.
HyiMällinaamana taas lähössä liikenteeseen?
Olis joutunut lataamoon loppukesäksiNiin mieti, jos sinäkin olisit tullut vielä samaan aikaan nukkumaan. Mitähän harmaa olisi sitten kuvitellut...
Mä olen aina märkänä tuulettimen edessä, enkä ole vielä ikinä vilustunutÄlä ole märkänä tuulettimen edessä ettet vilustu
jäätelöä ja sen takia ei järkevää etten edes halunnut oikeasti sitäKÄÄN...kuhan nyt jotain ostinMikä oli sitten ei järkevää mitä ostit?
Ai kamala.Niin mieti, jos sinäkin olisit tullut vielä samaan aikaan nukkumaan. Mitähän harmaa olisi sitten kuvitellut...
En naamaan mutta sinnepäin.Tuskin olet mällejä naamaan ottanut ikinä.
Ai siis minnepäin?En naamaan mutta sinnepäin.
SuuhunAi siis minnepäin?
Tuon harmaan naamaan?
Otatko suuhun vai oliko vahinko? Nieletkö?Suuhun
Ei ollut vahinko ja en niele.Otatko suuhun vai oliko vahinko? Nieletkö?
No se on voi voiElena ei taida ottaa mällejä suuhun? Aika turnof kyllä jos ei ota.
Miksi et niele?Ei ollut vahinko ja en niele.
Nieletkö sinä?Miksi et niele?