vierailija
Kyttäät naapureitasiEn, mulla on ovisilmä.
Kyttäät naapureitasiEn, mulla on ovisilmä.
Ei ole. Sitä ei ole nyt hyvä ottaa.No ota viinaa sitten sitä varmaan kaapissasi on.
Joo juoksepa nopeasti alkoon täydentämään varastoasi.Ei hemmetti mitä hulluja harmaita ketjussa.
Sitäpä juuriEi hemmetti miten hulluna olen ketjussa.
Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinniKyttäät naapureitasi
Steriloitu..aa´ke´la on raskaana. siksi paha olo
Mistä se raskaaksi olisi tullut? Pyhästä hengestäköaa´ke´la on raskaana. siksi paha olo
Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinni
Käyppäs sinä nyt ottamassa poskeen jossain siellä ''Kanadan'' pimeillä kujilla, eiköhän siellä antajia piisaa.Akela pyytää että mies tulee antaa sperma oraalusesti niin lähtee närä stys.
Ja sitten ruiskahti siemennestettä postiluukusta sisään.Kieltämättä kerran menin kattomaan, kun kuulin naapurin kolistelevan rappusissa kännissä...ja sattui samaan aikaan olemaan paha yskä ja nuha, aivastin hirveen kovalla äänellä just kun se mies oli menossa siitä oven ohi kotiinsa. Molemmat hätkähettiin ja se mies hätkähti varmaan toisenkin kerran kun sanoin:''voi v*ttu'' ja kipitin yskien ja hirnuen olkkarin sohvalle nauramaan naama tyynyssä kiinni
Haluan vain sinut, el´luseniKäyppäs sinä nyt ottamassa poskeen jossain siellä ''Kanadan'' pimeillä kujilla, eiköhän siellä antajia piisaa.
Älä nyt akelan ystävää härnää.Käyppäs sinä nyt ottamassa poskeen jossain siellä ''Kanadan'' pimeillä kujilla, eiköhän siellä antajia piisaa.
Mitä sinäkn naurat ei se niin hauska juttu ollut.
Nyt ei ole kyse sinun muistoista!Ja sitten ruiskahti siemennestettä postiluukusta sisään.
No ne peukuttaa ja naureskelee aina toistensa jutuille vaikkei ole edes hauskaaMitä sinäkn naurat ei se niin hauska juttu ollut.
eikun sun. kerroit niin.Nyt ei ole kyse sinun muistoista!
lispetti harmaanaHaluan vain sinut, el´luseni
eipäs olekaanlispetti harmaana
Eipä suinkaan.Et sitten mustana uskalla v'ttuilla?eipäs olekaan
Mitä tämä on olevinaan? Mitä mä olen tehnyt Sinulle tai Aqelalle ansaitsekseni tuon?Käyppäs sinä nyt ottamassa poskeen jossain siellä ''Kanadan'' pimeillä kujilla, eiköhän siellä antajia piisaa.
No sen mukaan mitä täällä on kerrottu niin joko sinä tai joku sinua matkiva ihminen asuu Etelä Suomessa, ihminen joka harmaana kettuilee milloin kenellekin täällä harmaana.Mitä tämä on olevinaan? Mitä mä olen tehnyt Sinulle tai Aqelalle ansaitsekseni tuon?
Tai ehkä tarkoitat jotain muuta.
Kuin kauan venasit?Ei elenasta ole vastaamaan Algoman kysymykseen
Se on ottanut mallia sun kettuilusta.No sen mukaan mitä täällä on kerrottu niin joko sinä tai joku sinua matkiva ihminen asuu Etelä Suomessa, ihminen joka harmaana kettuilee milloin kenellekin täällä harmaana.
Kuin kauan venasit?
Mä en ole täällä koko ajan, toisin kuin te kyylät.