Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Arggggh mie sitten vahingossa aiheutin miehelle vatsakipuja :unsure::(
Leivinjauheessa oli maissitärkkelystä enkä mä muistanut tarkistaa sitä ennen käyttöä :eek::(
 
*halaaruttaa*
Tiiän että soimaat itteäs nyt kovin mutta tiiän myös senkin että miehes tietää sen olleen vahinko
Toivottavasti teidän kummankin olot kohentuvat nopeasti...
No niin soimaan,kun pitäisi mun jo muistaa tarkistaa. Ja tietää juu mies että oli vahinko eikä siitä nyt suuttunut. Leivinjauhe ja leivokset menee roskiin
 
No niin soimaan,kun pitäisi mun jo muistaa tarkistaa. Ja tietää juu mies että oli vahinko eikä siitä nyt suuttunut. Leivinjauhe ja leivokset menee roskiin
Teillä kummallakin on niin paljon muistettavaa ja tarkistettavaa noissa ainesosissa että! Inhimillistä on erehtyä, eihän sillekään voi mitään...en taija osata lohduttaa sua nyt ja helpottaa oloas:(...
 
Voi ei:unsure: Sattuuhan noita, on varmasti todella hankalaa kun kaikki tarvii tarkastaa niin tarkkaan(n)
Kauhean pieneen määrään hän reagoi kun leivinjauhetta yleensä tulee kovin vähän:(
Joo,kaikki pitää tarkistaa. :(
Tai no jauhelihaa ei. Mutta joissakin pelkällä suolalla maustetuissa lihoissa saattaa olla lisäaineita. Jep ei siedä yhtään maissia/ maissitärkkelystä/ siirappia
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä