vierailija
Luulen että sen sun hihkumises ja pienen vehkees nähtyään iskevät kanootissaan perämoottorin tulille ja kruisaavat kohti auringonlaskua...
Uiminen ja seksileikit on kyllä
Luulen että sen sun hihkumises ja pienen vehkees nähtyään iskevät kanootissaan perämoottorin tulille ja kruisaavat kohti auringonlaskua...
Uiminen ja seksileikit on kyllä
Mä haluan intiaanikesän, että pääsee uimaan
Sinnehän se veteen liukenee.Ei kannata mennä uimaan jos on ripulu
Pullanpeheät sormet, kevyttä toimistotyötä?
*halaaruttaa*Arggggh mie sitten vahingossa aiheutin miehelle vatsakipuja
Leivinjauheessa oli maissitärkkelystä enkä mä muistanut tarkistaa sitä ennen käyttöä
ja mää taiDan olla hippusen huppelissaaArggggh mie sitten vahingossa aiheutin miehelle vatsakipuja
Leivinjauheessa oli maissitärkkelystä enkä mä muistanut tarkistaa sitä ennen käyttöä
Voi ei Sattuuhan noita, on varmasti todella hankalaa kun kaikki tarvii tarkastaa niin tarkkaanArggggh mie sitten vahingossa aiheutin miehelle vatsakipuja
uistin aikana kerron et sitruunahappokin tehdään maissista.Arggggh mie sitten vahingossa aiheutin miehelle vatsakipuja
No niin soimaan,kun pitäisi mun jo muistaa tarkistaa. Ja tietää juu mies että oli vahinko eikä siitä nyt suuttunut. Leivinjauhe ja leivokset menee roskiin*halaaruttaa*
Tiiän että soimaat itteäs nyt kovin mutta tiiän myös senkin että miehes tietää sen olleen vahinko
Toivottavasti teidän kummankin olot kohentuvat nopeasti...
sehän hyväja mää taiDan olla hippusen huppelissaa
Mitä!? Mitäs humalluttavaa oot naatiskellut?ja mää taiDan olla hippusen huppelissaa
Niih ja sitruunahappo kans taisi olla ainesosaluettelossauistin aikana kerron et sitruunahappokin tehdään maissista.
Teillä kummallakin on niin paljon muistettavaa ja tarkistettavaa noissa ainesosissa että! Inhimillistä on erehtyä, eihän sillekään voi mitään...en taija osata lohduttaa sua nyt ja helpottaa oloas...No niin soimaan,kun pitäisi mun jo muistaa tarkistaa. Ja tietää juu mies että oli vahinko eikä siitä nyt suuttunut. Leivinjauhe ja leivokset menee roskiin
Olen karttanut sitä vuosikymmeniä, eikä siinä oikeeta sitruunaa ole yhtään.Niih ja sitruunahappo kans taisi olla ainesosaluettelossa
Mutta kuules: alzheimerkin voi kadota kunnollisella ruoallaTeillä kummallakin on niin paljon muistettavaa ja tarkistettavaa noissa ainesosissa että! Inhimillistä on erehtyä, eihän sillekään voi mitään...en taija osata lohduttaa sua nyt ja helpottaa oloas...
sehän hyvä
shhh...emmitäänMitä!? Mitäs humalluttavaa oot naatiskellut?
Joo,kaikki pitää tarkistaa.Voi ei Sattuuhan noita, on varmasti todella hankalaa kun kaikki tarvii tarkastaa niin tarkkaan
Kauhean pieneen määrään hän reagoi kun leivinjauhetta yleensä tulee kovin vähän
Kiitti muru,no mies lohduttiTeillä kummallakin on niin paljon muistettavaa ja tarkistettavaa noissa ainesosissa että! Inhimillistä on erehtyä, eihän sillekään voi mitään...en taija osata lohduttaa sua nyt ja helpottaa oloas...