Olen jo hyväksynyt, että olen perwoOn ihan ok hyväksyä seksuaalinen uteliaisuus itsessään.
Olen jo hyväksynyt, että olen perwoOn ihan ok hyväksyä seksuaalinen uteliaisuus itsessään.
Niimminäkii...ollaan yhessäOlen nyt vähän hämilläni...
Se on hyvä hyväksyä ihtensäOlen jo hyväksynyt, että olen perwo
Olen kuullut, että känni auttaa tylsyyteenPöö!
Siestan aikaan täällä on tylsähköä.
Kännistä en kyllä välitä mutta lorautin hieman punkkua lasiin.Olen kuullut, että känni auttaa tylsyyteen
En pysty juomaan punaviiniä, koska vedin ensimmäiset kännit mutsilta vohkituilla 2 punaviinipullolla. Sitten vedettiin pannu kahvia myös illan aikana. Oli pakki aivan sekaisin seuraavana päivänä ja punaviiniä en ole sen jälkeen pystynyt juomaan. Maku jo tökkii...Kännistä en kyllä välitä mutta lorautin hieman punkkua lasiin.
Mulle taas ei oo uponnut malibu tai pisang ambon ekan etelänreissun jälkeen. Ajatuskin etoo.En pysty juomaan punaviiniä, koska vedin ensimmäiset kännit mutsilta vohkituilla 2 punaviinipullolla. Sitten vedettiin pannu kahvia myös illan aikana. Oli pakki aivan sekaisin seuraavana päivänä ja punaviiniä en ole sen jälkeen pystynyt juomaan. Maku jo tökkii...
Malibu on kyllä ihanaa!Mulle taas ei oo uponnut malibu tai pisang ambon ekan etelänreissun jälkeen. Ajatuskin etoo.
Itsehän tilasin juuri Fantasia, jliha, tonnikala, kana, tuorekebabPizzataikina kohoamassa. Teen tonnikala-pepperoni pizzaa.
Mmmm...tämän kaverin ääni saa pikkupöksyt kyllä märäks....varmaan myös monelta mieheltä
Sopisko pizzaan vielä oliivit?
Ei kiitos, mutta voidaan ottaa yksi mustikkaglögiMalibu on kyllä ihanaa!
Kalamies pitäis joskus juottaa skänään Hannibaalilla niin muuttuis mieheltä mieli punkkujen suhteen