vierailija
Mä laulan täällä koko ajan, kuuntele vaikka
Joo nyt kuuluuNiin ja Onnittelut harmaalle syndeistä!
Kiitos
Mä laulan täällä koko ajan, kuuntele vaikka
Joo nyt kuuluuNiin ja Onnittelut harmaalle syndeistä!
Kotisohva ja sänky on kyllä paras paikka maailmassaMenin puhelun jälkeenkin sohvalle...
Hyvää syntymäpäivää!! Kysyn vaikkei saiskaan, paljonkos sait mittariin?Hei
Mullapas onkin synttärit vielä n.40 minuuttia
otan kyllä tässä vähän viiniä sen kunniaksi
Äsken lauloin Popedaa ja sain ihan hirveen yskänpuuskanJoo nyt kuuluu
Kiitos
Astmassa on just kyse uloshengityksestä. Mikäli ei pysty puhumaan (tai laulamaan) pitkiä lauseita, mutta ainoastaan muutaman sanan kerrallaan, niin tällöin on astmakohtaus ja tarttis mennä päivystykseen.Äsken lauloin Popedaa ja sain ihan hirveen yskänpuuskan
Ilmeneekö se yskänpuuskana?Astmassa on just kyse uloshengityksestä. Mikäli ei pysty puhumaan (tai laulamaan) pitkiä lauseita, mutta ainoastaan muutaman sanan kerrallaan, niin tällöin on astmakohtaus ja tarttis mennä päivystykseen.
Näin kävi, kun yritin vastata tämän viestin sulle: This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitorsKyllä ja joutuu vetämään henkeä tiuhaan
Tuota on saanut kyllä viimepäivinä lukea enemmän kuin tarpeeksiNäin kävi, kun yritin vastata tämän viestin sulle: This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors
Eli sulle ei kai voo vastata ollenkaan.Tuota on saanut kyllä viimepäivinä lukea enemmän kuin tarpeeksi
Mee vaan tutuu. Huomenna parempi olo, kun on nukkunut muutaman tunnin enemmänPitäs mennä varmaan nukkuun, oon heränny jo ennen viittä ja huomennakin melko aikanen herätys... Mutta kun ei enää huvita
Mulla oli nuorena sellanen kaveri joka sai aika usein astmakohtauksia. Useimmiten silloin kun oli humalassa. Kerran sen veli joutu juokseen kylän toiselta puolen hakeen piippua kun tää kaveri oli unohtanu sen kotiin...Kyllä ja joutuu vetämään henkeä tiuhaan
noo jotain 35-40v välilläHyvää syntymäpäivää!! Kysyn vaikkei saiskaan, paljonkos sait mittariin?
Ja niin, kiitosHyvää syntymäpäivää!! Kysyn vaikkei saiskaan, paljonkos sait mittariin?
Äsken lauloin Popedaa ja sain ihan hirveen yskänpuuskan
Kyllä se kannattaa aina olla mukana. Astmakohtauksia ei tule, jos on lääkitys kunnossa, paitsi jos jokin allergia aiheuttaa kohtauksen. Tosin alkoholihan lamaa hengitystä.Mulla oli nuorena sellanen kaveri joka sai aika usein astmakohtauksia. Useimmiten silloin kun oli humalassa. Kerran sen veli joutu juokseen kylän toiselta puolen hakeen piippua kun tää kaveri oli unohtanu sen kotiin...
Jep..Ens viikolla aamuvuoroa ja silloinkin joutuu herään aikaseen, jotenkin oon heittäytyny ihan joulun turviin unien suhteen kun siihen sai nyt muutaman päivän vapaata Voi valvoo viikkotolkulla kun pääsee jouluna neljänä aamuna nukkuunMee vaan tutuu. Huomenna parempi olo, kun on nukkunut muutaman tunnin enemmän
Eli siis nainen parhaassa iässänoo jotain 35-40v välillä
ja finni ilmestyi poskeen
Oltiin silloin 18 ja melko huoletonta se elo oli En muista itseasiassa oikeastaan että selvinpäin niitä olisi saanut, humalassa kyllä tosi usein...Kyllä se kannattaa aina olla mukana. Astmakohtauksia ei tule, jos on lääkitys kunnossa, paitsi jos jokin allergia aiheuttaa kohtauksen. Tosin alkoholihan lamaa hengitystä.
Mä muutin omaan kämppään 18v ja olin mielestäni kypsä ikäisekseni. Nykyään muutamat sanoo, että olen lapsellinen ikäisekseniOltiin silloin 18 ja melko huoletonta se elo oli
Eli siis nainen parhaassa iässä
mä muutin jo 15 v. lapsellinen olin silloin ja olen kai edelleenMä muutin omaan kämppään 18v ja olin mielestäni kypsä ikäisekseni. Nykyään muutamat sanoo, että olen lapsellinen ikäisekseni