Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen sit heti se vastarannankiiski ja totean etten milloinkaan osta valmiiksi maustettuja nuudeleita. :LOL:

Palmurasvaakin. Yh.
Palmurasvaa??

Joo hei pojat, tää yhteistyö pysähtyikin tähän!!:eek:

Nuudelit nuudeleina ja viidakot pitää säilyttää!!!!*ragee*

Mä en oikeesti ole tiennyt, että niissä on mtn palmuöljyä käytetty:(

r0s
Palmurasvaa??

Kannattaa myös muistaa, että riisinviljely aiheuttaa kymmenen prosenttia maailman metaanipäästöistä. Ja vettä tarvitaan tolkuttomasti...

Korjaus: melkein 20%

Mun pitäisi löytää aasia-market, missä myydään sichuaninpippuria. Netistä ei ainakaan saa mistään ja kauhea vaiva alkaa kaikkia pk-seudun kauppoja läpikahlaamaan ku mistään ei tiedä mitä niissä on.

Mut samalla voi ostaa nuudeleita sun muita säilyviä varastoon.
Tampereella on ainakin yks tosi hyvä aasiakauppa!

r0s
Palmurasvaa??

Maustettujen tilalle hanki maustamattomia munanuudeleita. Niissä on hieman proteiiniakin ja pitävät nälkää paremmin.

Vaiks näitä pirkka-versioita. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-munanuudeli-250g-6410405173331

Ja sit vaan maustat chilillä ja valkosipulilla ja vaikka kanaliemikuutiolla. (Paula hljaa, niitäkin saa luomuversiona ja palmurasvatta ja natriumglutamaatitta)

• Tykkää
Reactions: Kais
Mun pitäisi löytää aasia-market, missä myydään sichuaninpippuria. Netistä ei ainakaan saa mistään ja kauhea vaiva alkaa kaikkia pk-seudun kauppoja läpikahlaamaan ku mistään ei tiedä mitä niissä on.

Mut samalla voi ostaa nuudeleita sun muita säilyviä varastoon.
Täällä tien toisella puolella on aasialainen kauppa. Voin kysyä sieltä. Ja lähettää sulle jos niitä on. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Maustettujen tilalle hanki maustamattomia munanuudeleita. Niissä on hieman proteiiniakin ja pitävät nälkää paremmin.

Vaiks näitä pirkka-versioita. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-munanuudeli-250g-6410405173331

Ja sit vaan maustat chilillä ja valkosipulilla ja vaikka kanaliemikuutiolla. (Paula hljaa, niitäkin saa luomuversiona ja palmurasvatta ja natriumglutamaatitta)
Hei oon katellutkin noita sillä silmällä monesti, mutta ovat sitten jääneet aina ostamatta..kun aattelin ettei niiden valmistus ole niin helppoo kuin maman...

*kalakastikeröyhtäys* :sick: :oops:

Miten jokin niin hyvä voi haista niin kamalalta?
Kuin kauan siitä on kun söit sitä?
Mun sisko selitti, että syy miks valkosipuli ei heti tuoksaha pahalta hengityksessä johtuu siitä ettei se ole viä peräsuolessa:eek:
Sitten kun se kerkee suoleen saakka, se haisee myös hengityksessä:eek:

Niin ja siis mietin ett jos ton kanssa on sama homma.

r0s
Kuin kauan siitä on kun söit sitä?
Mun sisko selitti, että syy miks valkosipuli ei heti tuoksaha pahalta hengityksessä johtuu siitä ettei se ole viä peräsuolessa:eek:
Sitten kun se kerkee suoleen saakka, se haisee myös hengityksessä:eek:

Niin ja siis mietin ett jos ton kanssa on sama homma.
Mutkun toi haisee kaamealta pullossaankin!

Ja tunti sitten syötiin.

Yhteistyössä