Hyvää se tekee. Kaikki liikkuvat osat tarvitsee rasvaa ja öljyä
Joo. Mut mä lorautan rasvan mieluummin purkista jotta tiedän mitä se oikeasti on.
Hyvää se tekee. Kaikki liikkuvat osat tarvitsee rasvaa ja öljyä
Palmurasvaa??Mä olen sit heti se vastarannankiiski ja totean etten milloinkaan osta valmiiksi maustettuja nuudeleita.
Palmurasvaakin. Yh.
Mausteet käytän, mutta öljyn heitän vex. Se haisee jo pahaltaMä heitin viimeksi ne mausteet ja öljyn veks
Mun pitäisi löytää aasia-market, missä myydään sichuaninpippuria. Netistä ei ainakaan saa mistään ja kauhea vaiva alkaa kaikkia pk-seudun kauppoja läpikahlaamaan ku mistään ei tiedä mitä niissä on.
Kannattaa myös muistaa, että riisinviljely aiheuttaa kymmenen prosenttia maailman metaanipäästöistä. Ja vettä tarvitaan tolkuttomasti...Palmurasvaa??
Joo hei pojat, tää yhteistyö pysähtyikin tähän!!
Nuudelit nuudeleina ja viidakot pitää säilyttää!!!!*ragee*
Mä en oikeesti ole tiennyt, että niissä on mtn palmuöljyä käytetty
Tampereella on ainakin yks tosi hyvä aasiakauppa!Mun pitäisi löytää aasia-market, missä myydään sichuaninpippuria. Netistä ei ainakaan saa mistään ja kauhea vaiva alkaa kaikkia pk-seudun kauppoja läpikahlaamaan ku mistään ei tiedä mitä niissä on.
Mut samalla voi ostaa nuudeleita sun muita säilyviä varastoon.
Maustettujen tilalle hanki maustamattomia munanuudeleita. Niissä on hieman proteiiniakin ja pitävät nälkää paremmin.Palmurasvaa??
Joo hei pojat, tää yhteistyö pysähtyikin tähän!!
Nuudelit nuudeleina ja viidakot pitää säilyttää!!!!*ragee*
Mä en oikeesti ole tiennyt, että niissä on mtn palmuöljyä käytetty
Mä syön riisiä todella harvoin, kiinalaista ostan buffesta ja vaan siksi ettei sitten tartte ostaa riisiäKannattaa myös muistaa, että riisinviljely aiheuttaa kymmenen prosenttia maailman metaanipäästöistä. Ja vettä tarvitaan tolkuttomasti...
Täällä tien toisella puolella on aasialainen kauppa. Voin kysyä sieltä. Ja lähettää sulle jos niitä on.Mun pitäisi löytää aasia-market, missä myydään sichuaninpippuria. Netistä ei ainakaan saa mistään ja kauhea vaiva alkaa kaikkia pk-seudun kauppoja läpikahlaamaan ku mistään ei tiedä mitä niissä on.
Mut samalla voi ostaa nuudeleita sun muita säilyviä varastoon.
Hei oon katellutkin noita sillä silmällä monesti, mutta ovat sitten jääneet aina ostamatta..kun aattelin ettei niiden valmistus ole niin helppoo kuin maman...Maustettujen tilalle hanki maustamattomia munanuudeleita. Niissä on hieman proteiiniakin ja pitävät nälkää paremmin.
Vaiks näitä pirkka-versioita. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-munanuudeli-250g-6410405173331
Ja sit vaan maustat chilillä ja valkosipulilla ja vaikka kanaliemikuutiolla. (Paula hljaa, niitäkin saa luomuversiona ja palmurasvatta ja natriumglutamaatitta)
Tosi!Kannattaa myös muistaa, että riisinviljely aiheuttaa kymmenen prosenttia maailman metaanipäästöistä. Ja vettä tarvitaan tolkuttomasti...
Täällä tien toisella puolella on aasialainen kauppa. Voin kysyä sieltä. Ja lähettää sulle jos niitä on.
Täällä tien toisella puolella on aasialainen kauppa. Voin kysyä sieltä. Ja lähettää sulle jos niitä on.
OkKysy! Ja jos löytyy niin maksan kyllä pippurit ja postimaksut.
Joo mutku en tiedä mitä siellä o
Haluukko jotakin siitä kaupasta?
Turun Halisissa on ainakin jokin aasialainen kauppa. Siellä oli halal lihakauppakin vieressä, mutta sitä ei enää tainnut olla viimeksi Halisten aas marketissa käydessäni (se aasialaiskauppa sijaitsee samassa rakennuksessa)Kysy! Ja jos löytyy niin maksan kyllä pippurit ja postimaksut.
Tee lista mitä haluat. Mä kysyn sieltä.Joo mutku en tiedä mitä siellä o
Täytyy kattoo, mielessä on kyllä mausteita mitä tartten/haluan ja niitä nudeja!Tee lista mitä haluat. Mä kysyn sieltä.
Kuin kauan siitä on kun söit sitä?*kalakastikeröyhtäys*
Miten jokin niin hyvä voi haista niin kamalalta?
No näin minustakin on sanottu sen jälkeen, kun olen vetänyt ruisleipää kaksin käsin*
Miten jokin niin hyvä voi haista niin kamalalta?
Mutkun toi haisee kaamealta pullossaankin!Kuin kauan siitä on kun söit sitä?
Mun sisko selitti, että syy miks valkosipuli ei heti tuoksaha pahalta hengityksessä johtuu siitä ettei se ole viä peräsuolessa
Sitten kun se kerkee suoleen saakka, se haisee myös hengityksessä
Niin ja siis mietin ett jos ton kanssa on sama homma.
Ja sinä.Täytyy kattoo, mielessä on kyllä mausteita mitä tartten/haluan ja niitä nudeja!
Psst oot ihana
Niin haisee.Mutkun toi haisee kaamealta pullossaankin!
Ja tunti sitten syötiin.