kannattaa ostaa jos halvalla saa, ei koskaan tiiä millon tartteeMainostajat ovat kuulleet että olen sinkula!
Täällä on kaikenlaista sinkkujuttua ruutu täynnä!
Mutta nyt niillä kävi moka, tarjoovat mulle vihkisormuksia!
t. S. Vilen
kannattaa ostaa jos halvalla saa, ei koskaan tiiä millon tartteeMainostajat ovat kuulleet että olen sinkula!
Täällä on kaikenlaista sinkkujuttua ruutu täynnä!
Mutta nyt niillä kävi moka, tarjoovat mulle vihkisormuksia!
Joo, se on vähän sellainen tahdosta riippumaton homma, sehän voi käydä jo iltapäivällä!kannattaa ostaa jos halvalla saa, ei koskaan tiiä millon tarttee
t. S. Vilen
no ei jää ainaskaan siitä kiinni etteikö ole millä rengastaaJoo, se on vähän sellainen tahdosta riippumaton homma, sehän voi käydä jo iltapäivällä!
Koompa ontti kokku pinttu konkku tontti
Koi entti kottohinttiKoonontti korveänhintti kosyväntti!
Koivontti kotalisvintti! Kosäälintti kohviakantti kotusiinkintti!
Korjahtiko nyntti koska nintti, kuru montti?
Murr..Korjahtiko nyntti koska nintti, kuru montti?
En ymmärrä mutta vastaanKorrmuntti
Mutta sitä ei tarvitse osata.kontin kieli on helppoo, laittaa jokaisen sanan taakse kontin ja tekee siitä sanan muunnoksen = munan saannoksen
Pillu kontti = kollu pintti
jne
Eikä oo. En luultavimmin ikinä tapaa yhtä niin sopivaa kuin edellinen, eli antaapi olla vaan.tuskinpa lispetin kauaa tarttee sinkkuna olla
kohta uusi kala koukussa
ilimanki pärjääMutta sitä ei tarvitse osata.
oot kovin nuori vielä sanomaanEikä oo. En luultavimmin ikinä tapaa yhtä niin sopivaa kuin edellinen, eli antaapi olla vaan.
Sitä ei koskaan tiedä. Joku päivä voi tupsahtaa sun elämään.Eikä oo. En luultavimmin ikinä tapaa yhtä niin sopivaa kuin edellinen, eli antaapi olla vaan.
aikasemminkioot kovin nuori vielä sanomaan
kossusta veto että 2025 loppuun mennessä oot laittanu uuvven isännän
Ei ole paljo helpompaa. Monta kusipäätä on tullut vastaan elämäni aikana. Mun ikäisiä normaaleja miehiä ei ole tullut vastaan. Ovat nuorempia tai vanhempia.aikasemminki
naisilla niin paljo helpompaa kuin miehillä
elä ota kuspiätäEi ole paljo helpompaa. Monta kusipäätä on tullut vastaan elämäni aikana.
Joistakin ei huomaa sitä heti.elä ota kuspiätä
totta, useimmat osaa hetken näytellä kelvollistaJoistakin ei huomaa sitä heti.
Ei ole enkä huoli uutta.Onko Agelalla uusi miäs?
Minä vain sillä, mun ladyfriend lähti USA;hanOnko Agelalla uusi miäs?
Aivan, vanhassa vara parempiEi ole enkä huoli uutta.