ja kakkosena tomaattisoossiJuusto
ja kakkosena tomaattisoossiJuusto
Niin no tätähän mä olen koko ajan yrittänyt piipittää, hyvä että sain vihdoinkin oikein viralliselta taholta tukijan ajatuksilleniSe on juusto ja tomaattisoossi.
homejuusto on pahaa, sitä ei lasketa. Eikä ananas kuulu ruokaan.
Homejyysto on kohta sun housuissa. Senkin ilkimys..Niin no tätähän mä olen koko ajan yrittänyt piipittää, hyvä että sain vihdoinkin oikein viralliselta taholta tukijan ajatuksilleni
JepNiin no tätähän mä olen koko ajan yrittänyt piipittää että pidän todella paljon ananaksesta ja sitä kuuluu laittaa joka paikkaan, leivän päälle ja myös kaalilaatikkoon, hyvä että sain vihdoinkin oikein viralliselta taholta tukijan ajatuksilleni
Menee pizzassa.homojuusto on hyvää
Sää oot kohta mun housuissaHomejyysto on kohta sun housuissa. Senkin ilkimys..
Tykkään Auran sinihomejuustosta ja Brien tai Resitentin valkohomejuustosta!homojuusto on hyvää
Mulle sopii.Sää oot kohta mun housuissa
brien valkohomojuusto on tosiaan aivan huippu ja samoin valion mustaleima emmentaaliTykkään Auran sinihomejuustosta ja Brien tai Resitentin valkohomejuustosta!
Muut merkit mitä oon maistanu ei oo oikein hyviä.
Ja kovista mustaleima emmentaali on herkkua!
Käytit hymiötä itsekinbrien valkohomojuusto on tosiaan aivan huippu ja samoin valion mustaleima emmentaali
ja moni muu
Käytit hymiötä itsekin
Sen siitä saa kun kukku yökaudet ja koonaa rentti kopoja höntti.Huomenta
Sain unen vasta aamulla, varttia vaille 6
Koko yö meni pyöriskellessä ja miettiessä sitä hiivatin kontinkieltä mikä pörräs mielessä ja muodostelin uusia lauseita, niille väsyneenä yksin tyrskien ja pärskien
Kissa oli myös levoton ja juoksi ympäriämpäri vailla järjenhiventäkään
KohanttiKohanttiKohantti*kops rentti ka jontti kirsk tontti*Sen siitä saa kun kukku yökaudet ja koonaa rentti kopoja höntti.
koompa ninttiKohanttiKohanttiKohantti*kops rentti ka jontti kirsk tontti*