Aaha! Mutta eipä satu ku kaatuu!!Miten sää pääset käveleen siinä varustuksessa, tai ylipäätään pysyt pystyssä?
Mä varmaan pyllähtäisin pepalle jos ees koittaisin
Aaha! Mutta eipä satu ku kaatuu!!Miten sää pääset käveleen siinä varustuksessa, tai ylipäätään pysyt pystyssä?
Ohuita merinovillakerrastoja. Eivät haittaa liikkeitä yhtään.Miten sää pääset käveleen siinä varustuksessa, tai ylipäätään pysyt pystyssä?
No EN mene ulos kuin pistäytymään. Tai en ainakaan duuniin!Jestas. Entä ku on alle - 20C?
VIRHEMullakin on yleensä vähintäänki villaa, mutta nyt menin palaverista suoraan reeneihin hienostelurytkyissä.
Pystytkö ees kävelemään kunnolla vai ootko ku michelin ukko ?Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.
Tekniset vaatteet on kyllä hyviä, ei sinne tartte ku merinovillaa alle ja joku tuulen ja veen pitävä hengittävä päälle. Jos kovasti pakkasta ni vielä yks kerros fleecee tms.ei taida juuri töitä kestää tehdä noin paksussa vaatetuksessa
mulla ei aikonaan ollu vartiossa seistessänikään noin paljoa
No ehkä jos ois lämmöt pois päältäSiel on kiva puuhailla tuhmuuksia eikä kisut oo ainakaan kyyläämässä vieressä
ei taida juuri töitä kestää tehdä noin paksussa vaatetuksessa
mulla ei aikonaan ollu vartiossa seistessänikään noin paljoa
Pitäs varmaan ittenikin tutustua niihin, kuullut olen monen suunnalta kehuja...Ohuita merinovillakerrastoja. Eivät haittaa liikkeitä yhtään.
Ei tarvia olla lämmöt poijesNo ehkä jos ois lämmöt pois päältä
Mutta eikös sulla pitäis olla sitä ruskeaa rasvaakin, millä tarkenee?!Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.
älä opeta isääs naimaanTekniset vaatteet on kyllä hyviä, ei sinne tartte ku merinovillaa alle ja joku tuulen ja veen pitävä hengittävä päälle. Jos kovasti pakkasta ni vielä yks kerros fleecee tms.
Mun meno ois kutakuinkin tällasta:Aaha! Mutta eipä satu ku kaatuu!!
Tarkenen mä hetken. Vaikka nakuna hangessa.Mutta eikös sulla pitäis olla sitä ruskeaa rasvaakin, millä tarkenee?!
Kun kylmissä vesissäkin uit?
kyllä se vaan niin on että kylmässä ilmanalassa villa on parastaPitäs varmaan ittenikin tutustua niihin, kuullut olen monen suunnalta kehuja...
kyllä se vaan niin on että kylmässä ilmanalassa villa on parasta
puuvilla taas on ihan syvältä
No mene nyssitte ku kerta noin kiire!älä opeta siinä mä lähen naimaan
joo, kyllähän puuvilla on kuivassa ja lämpimässä ihan jees mutta ei sillä pärjää ärjänteessäPuuvilla on kelpoa farkuissa. Nii ja ne pumpulijutut millä voi läästiä kasvovettä pärstäänsä. NNNiii ja sit mulla on ihan hiton hyvä kokonaan puuvillainen peitto. Kivasti painava mutta ei liian kuuma.
Samma här!Tarkenen mä hetken. Vaikka nakuna hangessa.
Mutta en kahdeksaa tuntia.
Mä kävin lapsena, mutta eipä tee mieli enää...tai no ei nyt varsinkaan, kun ei ole muuta kun pakkasta ja jäiset nurmikot ulkonaminäki ruukasin mennä saunasta hankeen nuarena mutta nyt ei tulis enää mieleenkään
Hattaran kuvia!Jaah, uniaika. IIllanjatkot!
Sama täällä.minäki ruukasin mennä saunasta hankeen nuarena mutta nyt ei tulis enää mieleenkään
Ala harrastamaan avantouintiaMä kävin lapsena, mutta eipä tee mieli enää...tai no ei nyt varsinkaan, kun ei ole muuta kun pakkasta ja jäiset nurmikot ulkona
anna mennä vaan jos tykkäätKyllä sitä kakarana ja kauempana naapureista tuli hypittyä lumeen saunasta mut eipä nyt kaupungissa viitti naapureiden iloksi tai kauhuksi lumihankeen juosta saunasta