vierailija
https://www.ts.fi/teemat/ruoka/209146/Naitakin+on+ruoassammeIltaa
Oottelinkin jo et saan näyttää sulle
https://www.ts.fi/teemat/ruoka/209146/Naitakin+on+ruoassammeIltaa
Saunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!Ruutis tulee kyhäämään sen sulle, mutta varo vaan...hää haluaa myös olla mukana ensikertalaisena siellä lauteilla...nakkena..vierekkäin
ei vanhan sydän ees kestäis semmosia tuhmuuksiaSaunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!
Moni ihminen on saanut saunasa alkunsa ja nimenomaan pihavarastoon kyhätyssä saunassaSaunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!
Eikö?Saunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!
Saunassa ei kuulu tehdä mitään sellaista, mitä voi tehdä saunan ulkopuolellaSaunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!
Höpöhöpö, Elli ei mikään vanha ole...mokoma ikiteini kolliei vanhan sydän ees kestäis semmosia tuhmuuksia
Ok,pyritään välttämään noita.https://www.ts.fi/teemat/ruoka/209146/Naitakin+on+ruoassamme
Oottelinkin jo et saan näyttää sulle
Saunaa ja seksiä ei sovi sekoittaa keskenään että sinne vaan!
Mä sain alkuni kuulema mummolan vintillä, vanhalla hetekalla...oi kuinka romanttistaMä oon saanut alkuni juhannuksena (oranssissa) teltassa.
Jos teltta olisi ollut vihreä, niin susta olisi tullut mies...Mä oon saanut alkuni juhannuksena (oranssissa) teltassa.
Ei ainakaan luteet käynyt kimppuun.Mä sain alkuni kuulema mummolan vintillä, vanhalla hetekalla...oi kuinka romanttista
Moni ihminen on saanut saunasa alkunsa ja nimenomaan pihavarastoon kyhätyssä saunassa
Eikö?
Herran jestas teitä naiset!!!
Jos teltta olisi ollut vihreä, niin susta olisi tullut mies...
Mitäh?Herran jestas teitä naiset!!!
hmmm...Entäs ne muut kerrat?Mitäh?
Emmä tänään tehnyt muuta kuin parantelin maailmaa kaverin kanssa ja söin mehujäätelön (siis kirjaimellisen kun halusin tietää miten nopeeta se sulaa savusaunassa!!) ja join yhden sauna oluen...sellasen tosi kylmän
Pirkkale ku alasi piti lähteä!
Ja hyvää iltaa kaikille!
Tullaan reeneistä vähän pidemmältä, matkaa tehdään vielä tunti. Yleensä kun jäähallista kampee pihalle ni on lämmin - ei tällä kertaa!
Ka pitihän siihen hallin pihaan vielä jäähä torikokoustamaan puolialastomana!
On se jännä kun ei tän ikänen eukko osaa pukea asianmukaisesti päällesä!
Ei tuossa saunassa mittään..ei yhtään mittään, ei ainakaan minun kanssahmmm...Entäs ne muut kerrat?
Mitäs kaikkea katseenkestämätöntä siellä on mahdettu puuhailla?
Mullakin on yleensä vähintäänki villaa, mutta nyt menin palaverista suoraan reeneihin hienostelurytkyissä.Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.
Siel on kiva puuhailla tuhmuuksia eikä kisut oo ainakaan kyyläämässä vieressäHerran jestas teitä naiset!!!
Miten sää pääset käveleen siinä varustuksessa, tai ylipäätään pysyt pystyssä?Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.
ei taida juuri töitä kestää tehdä noin paksussa vaatetuksessaMulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.
Jestas. Entä ku on alle - 20C?Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.