Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pirkkale ku alasi piti lähteä!:coffee:
Ja hyvää iltaa kaikille!:love:

Tullaan reeneistä vähän pidemmältä, matkaa tehdään vielä tunti. Yleensä kun jäähallista kampee pihalle ni on lämmin - ei tällä kertaa!:geek:
Ka pitihän siihen hallin pihaan vielä jäähä torikokoustamaan puolialastomana!:cautious:

On se jännä kun ei tän ikänen eukko osaa pukea asianmukaisesti päällesä!:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
r0s
Pirkkale ku alasi piti lähteä!:coffee:
Ja hyvää iltaa kaikille!:love:

Tullaan reeneistä vähän pidemmältä, matkaa tehdään vielä tunti. Yleensä kun jäähallista kampee pihalle ni on lämmin - ei tällä kertaa!:geek:
Ka pitihän siihen hallin pihaan vielä jäähä torikokoustamaan puolialastomana!:cautious:

On se jännä kun ei tän ikänen eukko osaa pukea asianmukaisesti päällesä!:rolleyes:

Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.

:ninja:

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Lispetti
Mulla on duunissa jo kahdet villakalsarit, kaksi villa-aluspaitaa ja kahdet villasukat. Ja siinä sit päällä työpöksyt, huppari, untuvatoppis ja talvi-turvasaappaat. Nii ja pipo ja huivi ja käsissä sormikkaat ja niiden päällä vedenpitävät talvirukkaset.

Mullakin on yleensä vähintäänki villaa, mutta nyt menin palaverista suoraan reeneihin hienostelurytkyissä.:rolleyes:

Miten sää pääset käveleen siinä varustuksessa, tai ylipäätään pysyt pystyssä?:eek:
Mä varmaan pyllähtäisin pepalle jos ees koittaisin:alien:

• Tykkää
Reactions: ruuttis

ei taida juuri töitä kestää tehdä noin paksussa vaatetuksessa

mulla ei aikonaan ollu vartiossa seistessänikään noin paljoa

Yhteistyössä