Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos, samoin sinulle. En tiedä noista mitään, mut ihmettelen yhä, MIKSI ihmset niitä käyttää?
https://www.coca-colaproductfacts.com/en/products/coca-cola-zero-sugar/original/12-oz/
Huomenta,jaa en tiiä,ei halua kaloreita/ sokeria? :unsure:o_O
nuo ei tietysti ole kovin terveelisiä . Itse juon hyvin harvoin enää mitään limppareita,ehkä kerran tai kaksi vuodessa ja silloinkin yleensä sokerilla makeutettua nykyään.
 
vierailija
Huomenta,jaa en tiiä,ei halua kaloreita/ sokeria? :unsure:o_O
nuo ei tietysti ole kovin terveelisiä . Itse juon hyvin harvoin enää mitään limppareita,ehkä kerran tai kaksi vuodessa ja silloinkin yleensä sokerilla makeutettua nykyään.
Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.
 
Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.
Mä syön melko harvoin sipsejä mut en oo ikinä niiden jälkeen sairastunut vaikka olisin syönyt reilumminkin. Varmasti yksilöllistä tuo sietokykykin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Hmmm... Mun mies söi sipsiä viikko sitten ja sairastui flunssaan. Kamalan kipeä on ollut, mut mulla se on varmaan edessä. Onneksi en syönyt sitä ollenkaan, mut kovin on vaarallisia aineksia niissä, kun ei ole vuosikausiin ollut minkäänlaista vaivaa. Nyt meni onkimaan, mut sinne jää, jos ei jaksa takaisin soutaa.
Ai, toivottavasti miehesi jaksaa kotiin tulla,miksi hää ees meni onkimaan jos on kipee ? :unsure:
Mutta ei varmaan kaikki sairastu sipseistä :eek:
 
r0s
Perkule mun yhteen kasviin on ilmeisesti pesiytynyt vihannespunkki:( Kasvi on pikkuhiljaa alkanut kellastua ja nyt katselin niin siinä on pikkusen muutamassa kohdassa hötöstä seittiä ja aivan pienen pieniä vaaleita pisteitä mitkä vähän liikkui..
Ei jaksais aloittaa mitään hirveetä myrkytys showta mutta kun tuolla kasvilla on tunnearvoa:cry:
Toimiskohan ihan mäntysuopa....:unsure:
Osta provado- puikkoja. Syötäviin rehuihin niitä ei kyl saa laittaa
 

Yhteistyössä